نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۹

نقشه های خطرناک بلک پنتر برای شکست دشمنان در کمیک King in Black

در قسمت جدید سری کتاب کمیک King in Black، بلک پنتر یک سری ایده‌های بسیار خطرناک را به متحدان خود ارائه می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانند خدای سیمبیوت‌ها را شکست دهند.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۲ سری کتاب کمیک King in Black را برای شما فاش کند.

.

.

.

مدتی است که رویداد King in Black در دنیای مارول آغاز شده است و خدای سیبیوت‌ها به سیاره زمین رسیده است؛ در همین مدت زمان کم هم این خدای تاریکی، زمین را در اختیار خودش گرفته است. نال به‌عنوان خدای تاریک سیمبیوت‌ها توانسته با زحمت و تلاش خیلی کمی، تاریکی زنده خود را در سرتاسر سیاره گسترش دهد و همه جا را به تسخیر خودش در بیاورد. این در حالی است که اژدهایان سیمبیوتی او روی زمین باریده شده‌اند، تمام موجودات و انسان‌هایی را که شانس بالایی ندارند، تبدیل به اعضای این ارتش وحشتناک می‌کنند؛ تا به خدمت این خدای تاریکی در بیایند. اوضاع آنقدر بد و وحشتناک است که همین چند قهرمان باقیمانده هم دیگر گزینه‌های زیادی را مقابل خود نمی‌بینند.

در همین حین، در قسمت ۲ سری کتاب کمیک King in Black یکی از قدرتمندترین قهرمانان زمین یک سری چیزهایی را پیشنهاد داده است که حتی گالاکتوس هم ترجیح می‌دهد که آن‌ها همچنان در غل و زنجیر باقی بمانند و کسی از آن‌ها استفاده نکند. در اخبار قبلی عنوان شد که چه بلای وحشتناکی به سر ادی براک آمد؛ آن هم در برخی که با نال داشت و سیمبیوت ونوم خود را از دست داد. خوشبختانه او دوستانی دارد که موفق شدند از چنگال نال فرار کنند و فعلا در حال حاضر در امان باشند. پیتر پارکر بعد از تحویل دادن ادی، به سراغ دیلان رفت تا او را پیش دیگر قهرمانان ببرد و ببیند که آیا کسی پیشرفت دیگری کرده است یا نه.

بلک پنتر در حال صحبت کردن با آقای شگفت‌انگیز و بلید

شرایط به‌گونه‌ای است که هیچکس نمی‌تواند نظر مفیدی را ارائه کند و حتی تی چالا که معمولا آرام و عاقل است، کم کم شروع به ارائه یک سری پیشنهادهای واقعا ناامیدانه کرده است. زمانی‌که بلید در حال بحث و درگیری لفظی با اگزاویه و مگنیتو بود، از آن‌ها خواست تا مرزهای کراکوآ را باز کنند و دیگر بخش‌های جهان کمک کنند؛ البته به همان بخش‌هایی که از جهان باقیمانده است. در همین حین هم بلک پنتر به رید یادآوری کرد که تمام منابع سرزمین واکاندا در اختیار او قرار دارد و او هر چیزی که می‌خواهد، می‌تواند درخواست کند؛ البته که به نظر نمی‌رسد این منابع هم برای مقابله با یک دشمن بسیار قدرتمندی مانند نال کافی باشد.

در همین حین، تی چالا به این موضوع فکر کرد که آیا آن‌ها می‌توانند سنگ‌های بینهایت، مکعب کیهانی یا Ultimate Nullifier را بازگردانند و از آن‌ها در نبرد علیه نال استفاده کنند؛ همین موضوع باعث شد تا بلید حسابی تعجب کند. اما باتوجه‌به تمام آسیب‌ها و مشکلاتی که نال برای سیاره زمین به وجود آورده است، به نظر نمی‌رسد که استفاده از این اشیاء فوق‌العاده قدرتمند، کار عجیبی باشد. با اینکه این احتمال وجود دارد که Ultimate Nullifier بتواند به قهرمانان کمک کند، اما ممکن است بهترین نقشه موجود نباشد. این تنها چیزی است که گالاکتوس از آن وحشت دارد. Ultimate Nullifier توانایی این را دارد که تمام جهان‌ها را در یک لحظه از بین ببرد.

بلک پنتر به همراه دستکش آهنی بینهایت

البته این نکته هم لازم به ذکر است که در حال حاضر، این شیء قدرتمند دقیقا در سیاره زمین نیست. با اینکه در دنیای مارول مکعب‌های کیهانی معمولا بیشتر از چیزهای دیگر قابل استفاده هستند، اما باز هم چیزهایی نیستند که به‌راحتی در دسترس باشند و بتوان از آن در نبرد علیه نال استفاده کرد. در حال حاضر تنها چند قطعه روی زمین وجود دارد که ممکن است در دسترس باشد. بنابراین در این نقطه زمین رسیدن به آن‌ها امری غیرممکن به نظر می‌رسد. از طرف دیگر هم سنگ‌های بی‌نهایت قطعا می‌تواند شرایط را در این نبرد بزرگ تا حد زیادی تغییر دهد اما به‌دست آوردن آن‌ها بسیار خطرناک و تا حد زیادی دشوار است.

همه این موارد، گزینه‌های خیلی شدید و خطرناکی هستند اما قطعا اشاره کردن و استفاده از آن‌ها خالی از لطف نیست و می‌تواند فایده زیادی برای قهرمانان داشته باشد. بلک پنتر در گذشته و رویداد Secret Wars از جاناتان هیکمن و ایساد ریبیک توانسته با موفقیت سنگ‌های بینهایت و دستکش آهنی بینهایت را در دست بگیرد و از آن‌ها استفاده کند. بنابراین نمی‌توان گفت که او شدت ماجرا و چیزی که استفاده آن را پیشنهاد کرده، خبر ندارد. او یکی از باهوش‌ترین و باسابقه‌ترین اعضای تیم انتقام جویان محسوب می‌شود و نیازی به گفتن نیست که او یکی از پیشرفته‌ترین سرزمین‌های جهان را رهبری می‌کند؛ بنابراین دیدگاه او نسبت به چیزی که دیگران فکر می‌کنند، خیلی بهتر و منطقی‌تر است. تی چالا در طی این سال‌ها چیزهای خطرناک و خیلی بزرگ زیادی را دیده است. باتوجه‌به این موضوع، بیشتر می‌توانیم به این پی ببریم که چقدر نال خطرناک و ترسناک است؛ اینکه قهرمانان در این نقطه زمانی چقدر ناامید و مستاصل شده‌اند.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده