نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۳

مارول تصویر جلد قسمت آخر King in Black و کمیک‌های فرعی آن را منتشر کرد

شرکت مارول اخیرا تصویر جلد قسمت ۵ سری کتاب کمیک King in Black و همچنین آخرین موج از کمیک‌های تک قسمتی را که روی این خط داستانی تمرکز دارند، منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت مارول اخیرا تصویر جلد قسمت آخر سری کتاب کمیک King in Black را منتشر کرده است؛ علاوه‌بر این، ما شاهد موج آخر کمیک‌های تک قسمتی مرتبط با این رویداد هم هستیم. جلد قسمت ۵ سری کتاب کمیک King in Black سیمبیوت ونوم را به ما نشان می‌دهد که یک اسکلت را پوشانده است؛ اسکلتی که در یک گور دراز کشیده است و شمشیر نال را در دست دارد. مارول در طی بیانیه‌ای اینطور گفت: «زمانی‌که سرنوشت همه سیمبیوت‌ها مشخص می‌شود و آینده حماسه Venom آشکار می‌شود، آن‌جا حضور داشته باشید».

 

تصویر جلد قسمت ۵ سری کتاب کمیک King in Black

مارول قصد دارد که در موج آخر خود یک کمیک تک قسمتی به نام King in Black: Ghost Rider را هم منتشر کند. داستان این کمیک توسط اد بریسون نوشته می‌شود و طراحی تصاویر آن هم برعهده خوان فریگری است. این کمیک جانی بلیز را در مقابل نیروهای خدای سیمبیوتی قرار می‌دهد.

 

تصویر جلد کمیک تک قسمتی King in Black: Ghost Rider

مورد بعدی کمیک تک قسمتی King in Black: Spider-Man از جد مک‌کی و میچل بندینی است؛ جایی که ما شاهد نبرد مرد عنکبوتی برای نجات زندگی خودش هستیم.

 

تصویر جلد کمیک تک قسمتی King in Black: Spider-Man

کمیک تک قسمتی The King in Black: Wiccan and Hulking از تینی هاوارد و لوسیانو وکیو نشان می‌دهد که چطور ماجراجویی جذاب این دو نفر توسط سیمبیوت‌ها متوقف می‌شود. اعضای سابق تیم Young Avengers بالاخره کاری می‌کنند که مشکلات به وجود آمده در رویداد Empyre به یک سرانجامی برسد؛ آن هم حالا که هالکینگ به‌عنوان امپراطور نژاد کری و اسکرال فعالیت می‌کند.

 

تصویر جلد کمیک تک قسمتی King in Black: Wiccan and Hulking

قسمت اول سری کتاب کمیک King in Black: Scream از کلی مک‌لیود چپمن و گری براون، شخصیت اندی بنتون ملقب به اسکریم را نشان می‌دهد که برای نبرد با نال بازمی‌گردد. بنتون قبلا در مینی سری کتاب کمیک Scream: Curse of Carnage حضور داشت که از دل رویداد Absolute Carnage بیرون آمده بود.

در پایان هم مینی سری کمیکی Beta Ray Bill در برنامه قرار دارد؛ مجموعه‌ای که دنیل وارن جانسون وظیفه طراحی تصاویر و نوشتن داستان آن را برعهده دارد. داستان این مجموعه ماجرای بعد از رویداد King in Black و همچنین هنرنمایی دانی کیتس و نیک کلین در سری کتاب کمیک Thor را نشان می‌دهد. بتا ری بیل بعد از نابود شدن استورم برکر، به‌دنبال یک سلاح جدید می‌گردد؛ ماجرایی که بعث می‌شود تا او با یک بتا ری بیل که توسط نال تسخیر شده است، برخورد کند.

 

تصویر جلد مینی سری کتاب کمیک Beta Ray Bill

قسمت ۵ سری کتاب کمیک King in Black از دانی کیتس و رایان استگمن در ماه مارس سال ۲۰۲۱ توسط شرکت مارول کامیکس منتشر می‌شود.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده