نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

سلاحی که می‌تواند نال را بکشد، در مجموعه Symbiote Spider-Man: King in Black تایید شد

یکی از مخلوقات تاریک شخصیت خدایی نال در قسمت ۲ سری کتاب کمیک Symbiote Spider-Man: King in Black تایید کرد که یک سلاح می‌تواند این خدای سیمبیوت‌ها را نابود کند.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۲ سری کتاب کمیک Symbiote Spider-Man: King in Black را برای شما فاش کند.

.

.

.

در اخبار قبلی اعلام شد که نال در رویداد King in Black بالاخره به سیاره زمین رسید و خیلی زود توانست کل سیاره را در اختیار خودش بگیرد و آن را تسخیر کند. اما زمان حال، تنها دورانی نیست که حضور خدای تاریک سیمبیوت‌ها در آن حس می‌شود. قسمت ۱ سری کتاب کمیک Symbiote Spider-Man: King in Black نشان داد که حمله نال به زمین، می‌تواند گذشته را هم تحت تاثیر قرار دهد. داستان این مجموعه در مدت کمی بعد از خط داستانی رویداد Secret Wars در سال ۱۹۸۴-۱۹۸۵ رخ می‌دهد. در اینجا یکی از مخلوقات تاریخ این خدا، یک موجود سایه‌ای به نام میستر ای، به دستور ارباب خود مؤسسه ریون کرافت را در اختیار خودش گرفته است.

حالا در قسمت ۲ این مجموعه، میستر ای به حمله خود در دوران گذشته ادامه می‌دهد. همان‌طور که در خبر قبلی هم عنوان شد، این موجود سایه‌ای، زمانی‌که با بلک نایت برخورد کرد، نشان داد که شمشیر اِبِنی می‌تواند همان سلاحی باشد که نال را به قتل می‌رساند. در قسمت ۱ این مجموعه، اسپایدرمن که لباسی مشکی بر تن دارد، به مؤسسه ریون کرافت می‌رود و متوجه می‌شود که آن‌ها توسط میستر ای تسخیر شده است؛ این سیمبیوت تمام افرادی را که در این مرکز حضور داشتند، تبدیل به موجودات سایه‌ای شبیه به خودش کرده بود. این ابرقهرمان توانست این هیولا را شکست دهد اما خوشبختانه مجبور نبود که این کار را به‌تنهایی انجام دهد.

بلک نایت در حال صحبت کردن با جادوگر مرلین

بلک نایت درست در زمان مناسب روی اسب بال‌دار خود رسید؛ آن هم درحالی‌که شمشیر جادویی خود یعنی ابنی را به همراه داشت. در همان برخورد مشخص شد که این شمشیر می‌تواند تاثیر مخربی را روی میستر ای داشته باشد. این موجود که حسابی آسیب دیده بود، نبرد را ترک کرد. به همین ترتیب هم در قسمت ۲، اسپایدرمن و بلک نایت تصمیم گرفتند که دوباره او را پیدا کنند. البته در طی این تعقیب و گریز، این دو نفر مجبور شدند که از هم جدا شوند. اسپایدرمن مجبور بود که به کمک جیمز جونا جیمسون برود که در دیلی بیوگل قرار داشت؛ جایی که توسط یک موجود سایه‌ای مورد حمله قرار گرفته بود. از طرف دیگر هم بلک نایت توسط جادوگر مرلین به عمارت انتقام جویان احضار شد.

بلک نایت درحالی‌که در مقر انتقام جویان بود، قصد داشت با مرلین مشورت کند؛ کسی که خیلی زود نشان داد که در حقیقت میستر ای است. این موجود سایه‌ای خیلی راحت شکل جادوگر را به خود گرفته بود تا بلک نایت را به داخل یک تله بکشاند. حالا ما این را می‌دانیم که میستر ای در گذشته به‌صورت کامل در خدمت نال قرار دارد. حالا این احتمال وجود دارد که مأموریت او این باشد که یا شمشیر را برای همیشه پنهان کند یا اینکه اگر توانست، آن را به‌صورت کامل از بین ببرد. اما با وجود این موضوع، میستر ای به طرز بدی آسیب دیده است. از طرف دیگر هم بلک نایت حالا تنها فرد در دنیای مارول محسوب می‌شود که از نقطه ضعف نال خبر دارد.

تبدیل شدن جادوگر مرلین به سیمبیوت میستر ای

تنها کاری که او لازم است انجام دهد، این است که به طریقی این پیغام را از زمان گذشته به زمان حال بفرستد؛ یا اینکه شمشیر خود را پس بگیرد و به نبرد علیه نال بپیوندد. خوشبختانه در پایان این قسمت، کانگ که توانایی سفر در زمان را دارد، سر می‌رسد تا بلک نایت را نجات دهد. از آنجایی که شرور داستان‌های انتقام جویان هم حالا نقشی را در نبرد مشترک علیه نال برعهده گرفته است، می‌تواند به بلک نایت کمک کند تا آنچه را که در طی این مدت زمان متوجه شده، عملی کند؛ آن هم چیزی نیست جز متوقف کردن نال، یک بار برای همیشه.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده