نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۱

نسخه جدید لیگ عدالت در قسمت بعدی سری کمیکی Justice League معرفی شد

اخیرا مایکل برایان بندیس دو تصویر از نسخه جدید لیگ عدالت منتشر کرد که قرار است در قسمت بعدی سری کتاب کمیک Justice League، بعد از رویداد Future State، حضور یابند.

با اینکه رویداد Dark Nights: Death Metal به پایان رسیده است و چیزی حدود دو ماه به آغاز رویداد جدید دی سی یعنی Future State باقی مانده، اما طرفداران این دنیا لازم نیست که خیلی منتظر بمانند. زیرا این شرکت انتشاراتی برنامه‌های خیلی بزرگ و مهمی در طی هفته‌های آینده برای آن‌ها دارد. علاوه‌بر این، این شرکت کم کم دارد نشان می‌دهد که چه چیزهایی را برای خط زمانی بعد از رویداد Future State در نظر گرفته است. این شرکت روزانه در حال فاش کردن اطلاعات جدیدی درباره عنوان‌های بعدی و همچنین تیم‌های خلاقیتی است. البته هنوز طرفداران باید صبر کنند تا ببینند که آینده دقیقا چه چیزی را برایشان در نظر دارد.

ظاهر سایه‌ای و شبحی اعضای جدید تیم لیگ عدالت

اما در همین حین، یک سری پست‌های جدید از نویسنده دی سی کامیکس یعنی برایان مایکل بندیس نکات جالبی را درباره آینده لیگ عدالت فاش کرده است. چند روز پیش این نویسنده یک تصویر تبلیغاتی را از این تیم ابرقهرمانی منتشر کرده بود که ظاهری شبحی داشتند. او از طرفداران خواست که «منتظر باشند». روز بعد از آن، بندیس یک تصویر جلد بزرگ را منتشر کرد که به قسمت ۵۹ سری کتاب کمیک Justice League تعلق داشت. این قسمت احتمالا شماره بعدی مجموعه، بعد از رویداد Future State خواهد بود. همان‌طور که پست‌های بندیس نشان می‌دهد، احتمالا قرار است که در این مجموعه هنرمند جدیدی به نام دیوید مارکز و رنگ‌آمیزی به نام تامرا بانویلن به او بپیوندند.

فهرست اعضای جدید لیگ می‌تواند ترکیب جالبی از قهرمانان را به ما نشان دهد. تعداد انگشت‌شماری از قهرمانان در این تصویر هستند که در گذشته با تیم در ارتباط بودند؛ مانند بتمن، سوپرمن، آکوامن و هاوک گرل. البته درکنار آن‌ها یک سری گزینه‌های غیرمنتظره هم قرار دارند. بلک کنری و گرین ارو کسانی هستند که در دوران نقره‌ای و برنز جزو مهره‌های اصلی لیگ بودند اما اخیرا ارتباط زیادی با گروه نداشتند. درکنار این زوج، بلک ادم و هیپولیتا هم دیده می‌شوند. در این تصویر، شخصیت نائومی هم دیده می‌شود؛ یک شخصیت اصیل که خود بندیس یکی از خالقان آن بوده است.

تمامی اعضای جدید لیگ عدالت در کنار هم

درست از همان زمانی‌که این شخصیت در اولین مینی سری اختصاصی خودش ظاهر شد، طرفداران مشتاق این بودند تا چیزهای بیشتری از او بدانند. این فهرست جدید قطعا می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی را که تیم در چند وقت اخیر داشته، به ارمغان بیاورد. همین تغییر باعث می‌شود تا وسعت قهرمانانی که به‌صورت منظم درکنار تیم بودند، گسترش پیدا کند. البته در حال حاضر هنوز مشخص نیست که این لیگ عدالت جدید برای چه مدتی قرار است به این شکل باشد و اعضای آن با چه تهدیدهایی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. اما به جرئت می‌توان گفت که یک ترکیب و گروه جذاب را تشکیل می‌دهند.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده