نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۰

سری کتاب کمیک Batman قهرمان جدید شهر گاتهام را معرفی کرد

قسمت جدید سری کتاب کمیک Batman قهرمان جدید شهر گاتهام را نشان می‌دهد که قرار است فعالیت خود را از بعد از رویداد هیجان‌انگیز Future State به‌صورت رسمی آغاز کند.

جدیدترین قسمت از سری کتاب کمیک Batman از شرکت دی سی، بروس وین را به ما نشان می‌دهد که درون نبردی با گوست میکر، رقیب سابق خودش از روزهای ابتدایی، گیر افتاده است. حالا این نبرد در قسمت ۱۰۵ سری کتاب کمیک Batman به نتیجه بزرگ خودش رسیده است. با اینکه آغاز این نبرد دقیقا همان چیزی بود که همه انتظارش را داشتند، اما نمی‌توان درباره پایان آن این حرف را زد. بتمن بعد از اینکه توسط گوست میکر، به همراه هارلی کویین و کلاون هانتر دستگیر شد، توانست خودش را آزاد کند. او بلافاصله بعد از آزاد شدن، نبرد خود را با گوست میکر آغاز کرد؛ نبردی که در آن هر دو از شمشیر استفاده می‌کردند. آن‌ها همچنین در طی این نبرد درگیری لفظی هم داشتند.

این نبرد تا زمانی ادامه داشت که بروس شمشیر خود را رها کرد و گوست میکر هم در مقابل گفت که شهر گاتهام را ترک می‌کند و به همان قرار قبلی بازمی‌گردد. در همین زمان بروس یک چیز غیرمنتظره گفت و تلاش کرد تا کاری کند که گوست میکر آن‌جا بماند. زمانی‌که گوست میکر علت این تلاش را پرسید، بروس دلیل خود را اینطور توضیح داد: «چون که من دارم پیر می‌شوم و این شهر دارد جوان می‌شود. من منابعی را که قبلا استفاده می‌کردم یا متحدانی را که در گذشته در میان نیروی اجرای قانون و دولت داشتم، ندارم. بنابراین می‌توانم از کمک جدیدی استفاده کنم». گوست میکر برای مدتی فکر کرد و گفت که «من قرار نیست گفتن کارهای اشتباهی را که انجام می‌دهی، متوقف کنم».

بتمن در حال توافق کردن با گوست میکر در سری کتاب کمیک batman

بتمن هم در مقابل گفت که «خوب است. زیرا آلفرد دیگر نیست و من به اندازه کافی از این حرف‌ها در زندگی‌ام ندارم». یکی از شرط‌های گوست میکر برای برقراری این همکاری این بود که حاضر نیست لباسی بپوشد که روی آن علامت خفاش دارد. بتمن هم که با این موضوع موافق بود، اعلام کرد که تنها یک شرط دارد: «اصلا حق ندارد در شهر او کسی را به قتل برساند. این کار باعث می‌شود که شغل ما خیلی سخت‌تر شود. اما اگر نمی‌خواهی که ریسک شکست خوردن را بپذیری، من کاملا درک می‌کنم. می‌توانی این چالش را تحمل کنی؟» گوست میکر هم در مقابل اعلام کرد که هیچ مشکلی با این موضوع ندارد. به همین ترتیب هم بتمن از گوست میکر خواست تا با دیگر اعضای خانواده ملاقات کند. لازم به ذکر است که در پایان این قسمت، به این موضوع اشاره می‌شود که قسمت بعدی این مجموعه در ماه مارس ۲۰۲۱ (اسفند-فروردین) منتشر می‌شود. این به آن معنی است که گوست میکر بعد از رویداد Future State همچنان هست و نقش قهرمان جدید گاتهام را در اختیار خواهد داشت.

ملاقات گوست میکر با اعضای خانواده بتمن در مجموعه batman


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده