نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۰

سری کتاب کمیک Batman: Urban Legends توسط دی سی معرفی شد

شرکت دی سی کامیکس اخیرا سری کتاب کمیک Batman: Urban Legends را معرفی کرد؛ مجموعه‌ای که قرار است داستان آن به دوران بعد از رویداد Future State تعلق داشته باشد.

در حال حاضر طرفداران دنیای دی سی کامیکس فوق‌العاده مشتاق هستند تا ببینند که در آینده قرار است این شرکت انتشاراتی، چه بلایی بر آینده دنیای خود بیاورد؛ خصوصا با وجود رویداد Future State که قرار است در طی دو ماه آینده، تاثیر خیلی زیادی را روی سرتاسر این دنیای پهناور بگذارد. همین حالا هم این شرکت انتشاراتی با منتشر کردن خبر و تصاویر مختلف، تا حدودی نشان داده که دنیای دی سی کامیکس قرار است بعد از پایان یافتن رویداد بزرگ Future State چه شکلی داشته باشد؛ چه شخصیت‌هایی قرار است بخشی از آن آینده باشند. چند روز پیش، شرکت دی سی اعلام کرد که جدیدترین بخش این پیوستگی قرار است چه چیزی باشد.

این جدیدترین بخش، شامل خود شوالیه تاریکی شرکت دی سی خواهد بود. این شرکت انتشاراتی در نظر دارد که انتشار سری کتاب کمیک Batman: Urban Legends را از ماه مارس (اسفند) آغاز کند. این مجموعه، یک سری آنتولوژی و ماهیانه خواهد بود که یک تیم بسیار جذاب و افراد خلاق در آن حضور دارند و می‌خواهند داستان‌های مختلفی را که در شهر گاتهام رخ می‌دهد، به ما نشان دهند. شش قسمت ابتدایی سری کتاب کمیک Batman: Urban Legends قرار است حول محور یک داستان درباره بتمن و رد هود بچرخد. نوشتن داستان آن برعهده چیپ زدارسکی (از مجموعه Daredevil و قسمت ۱۰۲۷ سری کتاب کمیک Detective Comics) و طراحی تصاویر هم برعهده ادی باروز (از مجموعه Detective Comics و Freedom Fighters) خواهد بود.

جیسون تاد ملقب به رد هود که یک پارتیزان مرتد شناخته می‌شود، در حال تحقیق درباره یک داروی جدید و کشنده است که در سرتاسر شهر گاتهام دست به‌دست می‌شود. در طی یک شب، همین تحقیقات باعث می‌شوند که زندگی او برای همیشه تغییر کند و او را در تیررس دستگیر شدن توسط بتمن قرار دهد. علاوه‌براین، این آنتولوژی قرار است که یک داستان هم از نویسنده سری کتاب کمیک Future State: Grifters به‌نام متیو روزنبرگ و همچنین هنرمندی به‌نام رایان بنجامین داشته باشد؛ داستانی که ماجراهای قسمت ۱۰۱ سری کتاب کمیک Batman را ادامه می‌دهد. کول کش که یک تیرانداز استخدامی محسوب می‌شود، هنوز در شهر گاتهام است.

بتمن در حال پرواز با شنل خود روی جلد سری کتاب کمیک Batman: Urban Legends

او به‌دنبال این است که به انگیزه‌های واقعی شرکت هیلو دست پیدا کند و اصل ماجرا را کشف کند... و بله، همان‌طور که حدس می‌زنید، بتمن و گریفتر قرار است دوباره با هم رو در رو شوند! در یک خط داستانی دیگر که زمان آن مربوط‌به پیش از انتشار مجموعه فعلی Harley Quinn می‌شوند، هارلی قرار است به گذشته پیچیده‌ای که با پویزن آیوی داشته است، رسیدگی کند، اما خب اول باید او را پیدا کند. نویسنده‌ای به‌نام استفانی فیلیپس و همچنین هنرمند سری کتاب کمیک Future State: The Next Batman به‌نام لورا براگا قرار است با هم متحد شوند و در این ماجراجویی به هارلی کمک کنند. البته این همه ماجرا نیست.

اولین شماره این مجموعه همچنین قرار است یک داستان سه قسمتی از Outsiders را هم برای ما تعریف کند؛ آن هم با حضور نویسنده سری کتاب کمیک Future State: Outsiders به نام برندون توماس و هنرمندی مکس دانبار (از مجموعه Marvel’s Champions، Dungeons and Dragons و Judge Dredd). این داستان حماسی در نظر دارد که اعضای تیم یعنی بلک لایتنینگ، کاتانا و متامورفو را دوباره کنار هم جمع کند. اما مدت خیلی زیادی طول نمی‌کشد که این گروه با ظهور یک شخصیت از گذشته کاتانا برخورد می‌کنند! سری کتاب کمیک Batman: Urban Legends با فرمت پرستیژ منتشر می‌شود. انتشار این مجموعه از روز سه شنبه تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۲۱ (۲۶ اسفند) آغاز می‌شود. طراحی جلدهای اصلی آن هم برعهده هیچام هابچی و جلدهای دیگر برعهده دیوید فینج و کیل نگو است.

بتمن به همراه رد هود در سری کتاب کمیک Batman: Urban Legends

بتمن به همراه شخصیت گریفتر در سری کتاب کمیک Batman: Urban Legends


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده