نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۲

دی سی هویت بتمن جدید در رویداد Future State را اعلام کرد

شرکت دی سی اخیرا هویت اصلی مردی که در سری کتاب کمیک Future State: The Next Batman پشت نقاب بتمن قرار دارد، فاش کرد؛ کسی که ما اصلا انتظار آن را نداشتیم.

مدت خیلی زیادی تا آغاز رویداد Future State از شرکت دی سی باقی نمانده است. حالا پیش از آغاز این رویداد که قرار است قاعده بازی را به‌صورت کامل تغییر دهد، شرکت دی سی یک افشاگری انجام داده است. در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت دی سی هویت واقعی بتمنِ جدید را به‌صورت رسمی تایید کرد. مدت خیلی زیادی بود که همه ما تصور می‌کردیم که این بتمنِ جدید، همان لوک فاکس است که با نام بت وینگ هم شناخته می‌شد. اما حالا به واسطه این شرکت انتشاراتی مشخص شده که ستاره سری کتاب کمیک Future State: The Next Batman در حقیقت برادر لوک یعنی تیم فاکس است. تیم فاکس توسط لن وین و ایرو نوویک خلق شده است.

این شخصیت برای اولین‌بار در قسمت ۳۱۳ سری کتاب کمیک Batman که در سال ۱۹۷۹ منتشر شده بود، حضور پیدا کرد؛ آن هم به‌عنوان پسر لوشس فاکس که ارتباط خیلی نزدیکی با خانواده خود ندارد. مدتی پیش، این شخصیت دوباره در قسمت اول سری کتاب کمیک Batman: The Joker War Zone به پیوستگی اصلی دنیای دی سی آورده شد؛ آن هم زمانی‌که تانیا به لوشس پیشنهاد کرد که با پسر خود ارتباط برقرار کند و از او بخواهد که به شهر گاتهام بازگردد. خود شرکت دی سی درباره عنوان‌های Future State Batman خود، اینطور صحبت کرده است: «در این نسخه از آینده، شهر گاتهام توسط Magistrate کنترل می‌شود.

شخصیت تیم فاکس در قالب بتمن جدید در سری کتاب کمیک future state new batman

این رژیم شرور کنترل سرتاسر شهر را در دست گرفته‌اند و به‌صورت مداوم همه چیز را نظارت و مردم را کنترل می‌کنند. تمام پارتیزان‌های ماسک‌دار غیرقانونی شناخته شدند و بتمن هم به قتل رسیده است. اما حالا یک گروه جدید از نگهبانان و محافظان شهر گاتهام دور هم جمع شدند و توسط یک بتمنِ کاملا جدید هدایت می‌شوند؛ آن‌ها برمی‌خیزند تا امید را در دل آنهایی که کاملا ناامید شده‌اند، دوباره به وجود بیاورند». قسمت اول سری کتاب کمیک Future State: The Next Batman قرار است در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۶ دی) توسط شرکت دی سی کامیکس منتشر شود. این کتاب کمیک توسط جان ریدلی، نیک درینگتون لورا براگا تهیه و تنظیم شده است. خلاصه داستان رسمی این قسمت به شرح زیر است:

شهر گاتهام همیشه خطرناک بوده است؛ اما الان به وضعیت کشنده‌ای دچار شده است! در پی فاجعه «A-Day»، شهردار اجازه داد که یک گروه خصوصی اجرای قانون به نام Magistrate وظیفه نظارت و رسیدگی به جنایت‌های ماسک‌دار را انجام دهند. همین اتفاق هم باعث ایجاد و قیام یک شوالیه تاریکی جدید شد! ارتباط این مبارز جرم و جنایت اسرارآمیز با لوشس فاکس که سازنده سلاح‌های بتمن سابق بود، چیست؟ مبارزه برای عدالت هیچوقت تا این اندازه خطرناک نبوده است!

حالا در این داستان جدید که حول محور Outsiders است، همه چیز در سرتاسر شهر گاتهام زیر نظر گروه Magistrate قرار دارد. اما حتی در این موقعیت، خود اعضای این گروه حکومتی و سلطه‌گر هم می‌دانند که مناطق حومه‌ای شهر توسط شمشیر کاتانا محافظت می‌شود و آن‌ها نمی‌توانند کاری درباره آن انجام دهند.

در این مجموعه با شوالیه‌های آرکهام همراه شوید تا تلاش‌ها و مأموریت‌های آن‌ها را برای رسیدن به آزادی را ببینید. در این خط داستانی دیگر تیمارستان آرکام از رده خارج شده است و هیچ خدماتی را ارائه نمی‌کند. زیرا خود اعضای گروه Magistrate با مشتی آهنین و کمترین میزان تحمل و رحم در حال کنترل کردن شهر هستند و قوانین خود را اجرا می‌کنند. حالا زمان آن رسیده که دیوانه‌های گاتهام، شهر خود را پس بگیرند! کیلر کراک، دو چهره، فوسفورس، ویکتور زز، کلی فلیس و استرید آرکهام را دنبال کنید. حالا شوالیه‌های آرکهام قصد دارند که جهنم را برای اشغال‌کنندگان شهر گاتهام واقعی کنند!


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده