نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۷

دی سی در مجموعه Future State: Dark Detective دشمن جدید بروس وین را نشان داد

در پیشنمایش جدیدی که شرکت دی سی از Future State: Dark Detective منتشر کرده، ما شاهد یک دشمن جدید و قدرتمند هستیم که تمام خیابان‌های شهر را به‌دنبال بروس وین می‌گردد.

خط انتشار جدید و ابتکاری دی سی به نام Future State در نظر دارد که تغییرات زیادی را در ماه ژانویه در این دنیای کمیکی ایجاد کند؛ رویدادی که در آن بتمن قرار است از شهر گاتهام دفاع کند، آن هم در زمانی‌که بروس وین از دست قانون در حال فرار کردن است. در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت دی سی یک پیشنمایش بدون گفت‌وگو را از قسمت اول سری کتاب کمیک Future State: Dark Detective منتشر کرده است که بروس وین را در حال فرار به ما نشان می‌دهد. او از دست یکی از ماموران قانون در حال فرار است؛ مقاماتی که با نام The Magistrate شناخته می‌شوند و کنترل سرتاسر شهر را در چنگ خودشان گرفته‌اند.

داستان این سری کتاب کمیک توسط ماریکو تاماکی نوشته می‌شود و طراحی تصاویر آن (هم تصاویر پیشنمایشی و هم جلد اصلی این قسمت) توسط دن مورا انجام شده است. علاوه‌بر این، طراحی جلد دیگر این قسمت را هم جان پاول لئون انجام داده است. بعد از پایان یافتن رویداد Future State در ماه فوریه، تاماکی و مورا قرار است ادامه سری کتاب کمیک Detective Comics را در دست بگیرند. جالب است بدانید که تاماکی اولین نویسنده زنی محسوب می‌شود که تا این مدت نویسندگی مجموعه‌های مهم و معروف شرکت دی سی را برعهده داشته است. سری کتاب کمیک Dark Detective همچنین قرار است شامل یک داستان پیش‌زمینه از شخصیت گریفتر هم باشد. این داستان توسط متیو روزنبرگ نوشته می‌شود و طراحی تصاویر آن هم برعهده کارماین دی جیاندومنیکو است. قسمت ۱ سری کتاب کمیک Future State: Dark Detective قرار است در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۳ دی ۱۳۹۹) توسط شرکت دی سی کامیکس منتشر شود. خلاصه داستان رسمی این قسمت به شرح زیر است:

کل دنیا تصویر می‌کرد که بروس وین مرده است. آن‌ها کاملا در اشتباه بودند! زمانی‌که یک سازمان شبه نظامی و شیطانی به نام Magistrate کنترل سرتاسر شهر گاتهام را در اختیار گرفت، بتمن اصلی عزم خود را جزم کرد که آن‌ها را شکست دهد و از جایگاهی که پیدا کرده بودند، پایین بکشد... اما حتی شوالیه تاریکی هم نتوانست پیشبینی کند که این نیروی شیطانی و شرورانه، حاضر است تا کجا پیش برود که او را متوقف کند. حالا بروس وین در حال فرار است و یک فرد تحت تعقیب محسوب می‌شود! ماریکو تاماکی که نویسنده صاحب جایزه ایزنر محسوب می‌شود، داستان آن را نوشته است و هنرمند در حال ظهوری به نام دن مورا هم تصاویر آن را طراحی می‌کند.

این سری کتاب کمیک، داستان بتمنی را حکایت می‌کند که به سمت حاشیه‌ها هل داده می‌شود و دیگر هیچ چیزی برای از دست دادن ندارد. همچنین در این قسمت، شخصیت گریفتر بازمی‌گردد! کول کش یک روز بد را پشت سر گذاشته است و زمانی‌که کاراگاهان اداره پلیس شهر گاتهام سر و کله‌شان پیدا می‌شود، نه‌تنها هیچ چیز بهبود پیدا نمی‌کند، بلکه بدتر هم می‌شود! آیا ممکن است یک دیدار اتفاقی با لوک فاکس شانس او را تغییر دهد؟ یا اینکه قرار است روز او خیلی بدتر از چیزی که بود، بشود؟

بروس وین در حال گشت و گذار در خیابان در سری کتاب کمیک Future State: Dark Detective


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده