نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۷

گودزیلا با کمیک بوک‌های جدید و کلاسیک بازخواهد گشت

شرکت انتشاراتی IDW و همچنین استودیو توهو قرار است با همکاری یکدیگر، کتاب‌های کمیک قدیمی گودزیلا را چاپ مجدد و یک سری کمیک بوک‌های جدید را هم منتشر کنند.

پادشاه هیولاها قرار است سال آینده با قسمت بعدی Monster-Verse از شرکت لجندری پیکچرز و همچنین دنیای گودزیلا علیه کونگ بازگردد. اما علاوه‌بر این، در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، اینطور به نظر می‌رسد که مشهورترین کایجو در سرتاسر دنیا قرار است باری دیگر به دنیای کتاب‌های کمیک هم بیاید؛ به‌لطف بخشی از همکاری‌ای که بین شرکت انتشاراتی IDW و توهو استودیوز برقرار شده است. براساس این خبر جدید، شرکت آی دی دبلیو، با استودیوهای توهو در حال همکاری کردن است تا یک سری کتاب کمیک کاملا جدید را با کمک هم منتشر کنند. توهو همان شرکت اصلی‌ای محسوب می‌شود که این شاه مارمولک را خلق کرده است.

علاوه‌بر این سری کتاب کمیک، قرار است چندین کالای مختلف دیگر هم ساخته و عرضه شود که می‌تواند طرفداران زیادی از دنیای گودزیلا در سرتاسر جهان را خوشحال و راضی کند! بدون شک می‌توان گفت که شرکت IDW اصلا با دنیای گودزیلا غریبه نیست و تا به امروز چندین سری کتاب کمیک افسانه‌ای را برای دنیای پادشاه کایجو و همچنین هیولاهای غول پیکر دیگر توهو منتشر کرده است. به‌عنوان مثال، سری کتاب کمیک Godzilla In Hell، مجموعه Godzilla: Cataclysm و همچنین سری Godzilla: Complete Rulers of Earth تنها تعداد کم و معدودی از سری کتاب‌هایی هستند که شرکت IDW از این دنیا منتشر کرده است.

شخصیت گودزیلا به همراه چند کودک در کتاب‌های کمیک

همکاری جدیدی که بین آن‌ها و همچنین توهو برقرار شده، به این هدف به وجود آمده که دنیای کایجو را نسبت به قبل بیشتر گسترش دهند؛ درست همان‌طور که سال آینده گودزیلا قرار است به سمت غرب بازگردد تا با فرمانروای فعلی سرزمین اسکال، مبارزه کند. گزارشگر سایت خبری هالیوود ریپورتر در خبر اخیر خود اعلام کرد که دنیای کمیکی گودزیلا قرار است راه‌اندازی مجدد شود. این سایت به این موضوع اشاره کرد که چطور IDW و توهو استودیوز قرار است با همکاری هم، داستان‌های کاملا جدیدی را از شاه مارمولکی تعریف کنند؛ این در حالی است که قصد دارند تغییراتی را در اولین مجموعه به وجود بیاورند و آن را برای همه سنین مناسب کنند؛ مجموعه‌ای که قرار است در ماه آوریل سال آینده منتشر شود!

تیم خلاقیتی مجموعه جدید گودزیلا شامل اریک برنهام، دن شونینگ و لوئیس آنتونیو دلگادو خواهد بود. لورا کوهن که مدیرعامل فعلی شرکت Toho International Inc محسوب می‌شود، در طی گفتگویی، اینطور درباره این همکاری صحبت کرد و توضیح داد که قرار است داستان‌های جدیدی را برای گودزیلا به ارمغان بیاورد:

شرکت IDW در زمینه زنده کردن شخصیت‌های دنیای گودزیلا و وارد کردن آن‌ها به زندگی واقعی، یک همکار فوق‌العاده بوده است. آن‌ها این کار را ازطریق داستان‌سرایی گرافیکی و با کیفیت خیلی بالا انجام دادند. ما خوشحال و هیجان‌زده‌ایم که می‌توانیم ارتباط همکاری خود را به سطح جدیدی ببریم. با گسترش دادن این دنیا و فراتر رفتن از سطح کتاب‌های کمیک به سمت کتاب‌های مختلف، بازی‌ها و غیره، ما اطمینان داریم که کایجوی نمادین ما می‌تواند علامت‌های بزرگ و برجسته‌ای را روی این محصولات بگذارد؛ محصولاتی که مصرف‌کنندگان ما در سرتاسر جهان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. پیر و جوان آن‌ها را فراموش نخواهند کرد.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده