نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۰

شرکت ایمیج کامیکس سری کتاب کمیک Karmen را معرفی کرد

ایمیج کامیکس اخیرا سری کتاب کمیک Karmen را از گیلم مارچ معرفی کرد؛ مجموعه‌ای درباره یک دختر که بعد از اقدام به خودکشی، با یک فرشته عجیب و غریب دوست می‌شود.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت ایمیج کامیکس با جدیدترین عنوان خود به نام Karmen قصد دارد که وارد دنیای «زندگی پس از مرگ» شود. نگارش و طراحی تصاویر سری کتاب کمیک کارمن قرار است توسط گیلم مارچ انجام شود؛ کسی که در مجموعه‌های Batman ،Catwoman و Harley Quinn هم حضور داشت. این مجموعه، ترجمه‌ای از رمان گرافیکی خودش است که در ابتدا توسط Dupuis در کشور بلژیک منتشر شده بود. این سری کتاب کمیک قرار است در یک قالب تک شماره‌ای منتشر شود. انتشار این مجموعه از ماه مارس سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود و تنها ۵ قسمت ادامه دارد. مارچ در طی گفتگویی اینطور درباره این مجموعه صحبت کرد:

« Karmen یک داستان درباره این است که چه چیزهایی برای ایجاد یک تغییر واقعی در زندگی لازم است. بعد از ۶ سال کار کردن روی آن، می‌توانم بگویم که من تمام انرژی و توانایی خودم را روی این پروژه قرار دادم. من تصمیم گرفتم که این داستان را بنویسم، زیرا فکر می‌کنم زمانی‌که نوشتن و انجام همه کارها دست خودم است، داستان‌نویس بهتری می‌شوم. اگر شما من را به خاطر کارهای ابرقهرمانی‌ام می‌شناسید، مطمئن هستم که با خواندن مجموعه Karmen شوکه خواهید شد. نمی‌توانم درست بیان کنم که چقدر به این کتاب افتخار می‌کنم. اینکه چقدر خوشحال هستم که بالاخره قرار است یک نسخه از آن برای مخاطبان ایالات متحده‌ای هم منتشر شود».

کارمن داستان یک زن جوان را دنبال می‌کند که کاتالینا نام دارد و دست به خودکشی می‌زند؛ همان زمان هم یک فرشته عجیب و غریب به نام کارمن به سراغش می‌رود و او را زیر بال و پر خود می‌گیرد. کاتالینا و کارمن از همانجا با یکدیگر به یک ماجراجویی درباره کشف و تأمل می‌روند و اندوه و رستگاری را کشف می‌کنند. شما در این لینک می‌توانید تصاویر پیشنمایشی و جلد قسمت ۱ سری کتاب کمیک Karmen را مشاهده کنید. برخلاف تصویر معمولی که از فرشتگان وجود دارد، کارمن به‌عنوان زنی نشان داده می‌شود که موهای صورتی روشن دارد و بدن او هم کاملا شفاف است؛ همین موضوع باعث می‌شود که اسکلت بدنی او کامل دیده شود. قسمت ۱ سری کتاب کمیک Karmen در ماه مارس سال ۲۰۲۱ توسط شرکت ایمیج منتشر می‌شود.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده