نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۸

شرکت ایمیج کامیکس پیشنمایش سری کتاب کمیک Haha را منتشر کرد

شرکت ایمیج کامیکس اخیرا با انتشار تصاویر پیشنمایشی از قسمت ۱ سری کتاب کمیک Haha، رسما آن را معرفی کرد و دنیای اسرارآمیز دلقک‌ها را به ما نشان داد.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، نویسنده‌ای تحسین شده‌ای به نام دبلیو. مکسول پرینس از تیم سری کتاب کمیک Ice Cream Man، قرار است یک آنتولوژی دیگر را برای شرکت ایمیج کامیکس بنویسد. اما این بار، این سری کمیک روی دلقک‌ها و همچنین زندگی خنده‌داری که آن‌ها دارند، تمرکز دارد. سری کتاب کمیک Haha آنتولوژی جدید ایمیج کامیکس است که داستان‌های مستقل دلقک‌ها را درکنار هم می‌گذارد؛ داستان‌هایی که توسط پرینس نوشته می‌شود و ژانرهای مختلفی را هم در بر می‌گیرد. با اینکه این مجموعه ممکن است یک سری المان‌های ترسناک هم داشته باشد یا دلقک‌های وحشتناکی را نشان دهد، اما در کل یک مجموعه وحشتناک نیست.

هر قسمت از این آنتولوژی یک هنرمند جدید خواهد داشت تا با پرینس همکاری می‌کنند. در ماه اکتبر بود که شرکت ایمیج کامیکس تایید کرد که سری کتاب کمیک Haha دارای تصاویر هنری از هنرمندانی مانند گابریل وانتا، هنرمند مجموعه Vision و راجر لنگریج از تیم Thor خواهد داشت. پرینس در همان زمان اینطور گفته بود: «چه اتفاق هیجان‌انگیزی. همکار شدن با یک سری از بهترین‌های دنیای کمیک و تعریف کردن داستان‌هایی درباره یک سری جوک‌های واقعی». تصاویر داخلی و همچنین جلد قسمت ۱ مجموعه Haha قرار است توسط ونسا دل ری از تیم Redland طراحی شود. بعد از انتشار این تصاویر، پرینس اینطور با خبرنگار سایت خبری سی‌بی‌آر صحبت کرد:

تصویر جلد قسمت اول سری کتاب کمیک Haha

«من فوق‌العاده هیجان‌زده هستم و دوست دارم که زودتر این کتاب‌های کمیک منتشر شوند خوانندگان این داستان‌های غم‌انگیز را درباره دلقک‌ها مطالعه کنند. واقعا فرصت هیجان‌انگیزی بود که من توانستم با یک سری از هنرمندان همیشگی و مورد علاقه خودم کار کنم (و البته یک سری افراد هیجان‌انگیز و جدید) تا این داستان‌های تک قسمتی را درباره یک سری دلقک‌ها و بذله‌گوها درست کنیم. من امیدوار هستم که خوانندگان در این داستان‌ها، چیزهای انسانی و البته جذاب زیادی پیدا کنند. حتی ممکن است در چندین صحنه برای این سرگرم‌کننده‌های صورت-رنگی، گریه هم بکنند». خلاصه داستان این سری کتاب کمیک به شرح زیر است:

Haha یک سری آنتولوژی است که مخفیانه، داخل سیرک، بالای رنگین‌کمان و حتی داخل یک بالون را به ما نشان می‌دهد تا داستان‌های گسترده‌ای را در مورد مردان و زنان «خنده‌دار» تعریف کند؛ این داستان‌ها ثابت می‌کنند که برخی چیزها آنقدر غم‌انگیز هستند که فقط باید به آن‌ها خندید. قسمت ۱ سری کتاب کمیک Haha، داستان بارت یا همان بارتلبیِ دلقک را برای ما تعریف می‌کند. بارت حسابی در تلاش است که زندگی خوبی را در خانه‌اش فراهم کند. اما در عین حال هم نمی‌تواند دست از این کار بردارد که فقط جنبه خوب و روشن همه چیز را نبیند... حتی زمانی‌که همه چیز روندی مرگبار به خود می‌گیرند.

قسمت ۱ سری کتاب کمیک Haha در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۴ دی ۱۳۹۹) از طرف شرکت ایمیج کامیکس منتشر می‌شود.

یک خیابان خالی در سری کتاب کمیک Haha


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده