نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۰

تصویر منتشر شده از بتمن در مجموعه The Next Batman خبر از نبردهای سخت را می‌دهد

تصویر جلد منتشر شده از سری کتاب کمیک Future State: The Next Batman چهره بتمن جدید را به ما نشان می‌دهد که نقاب او شکسته و خونین است و قطعا نبردهای سختی در پیش است.

شرکت دی سی کامیکس قرار است سال جدید را با یک رویداد دو ماهه و فوق‌العاده مورد انتظار به نام Future State آغاز کند. این رویداد قصد دارد که قهرمانان نمادین این شرکت را در یک دنیایی که خارج مولتی ورس تعریف شده است، مورد بررسی قرار دهد؛ آن هم در یک آینده‌ای که تجسم‌های جدیدی از قهرمانان وجود دارد. این خط زمانی آینده، به موازات داستان‌های قدیمی‌تری که شرکت دی سی تعریف کرده بود، قرار دارد. بتمن قرار است در این رویداد، توسط نویسنده صاحب جایزه‌ای به نام جان ریدلی دوباره تجسم شود؛ آن در یک عنوان چهار قسمتی به نام The Next Batman. در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، اخیرا دی سی کامیکس تصویر دیگری از جلد قسمت ابتدایی این سری منتشر کرده است.

طراحی این تصویر برعهده الیویه کویپل بوده که حالا توسط حساب رسمی بتمن در توییتر منتشر شده است. جلد طراحی شده توسط کویپل یک بتمن زخمی و آسیب‌دیده را نشان می‌دهد که خون و کثیفی روی زره مخصوص و جذاب او وجود دارد. این تصویر نشان می‌دهد که نبرد آینده او اصلا راحت نخواهد بود. شاید او مجبور شود که برای حضور در این دوران، تمام تجهیزات و لوازمی را که زمانی با آن شناخته می‌شد، کنار بگذارد تا بتواند به سراغ روش‌های کاملا متفاوتی برود. همان‌طور که در اخبار قبلی هم ذکر شده، داستان The Next Batman در دنیایی جریان دارد که هرگونه پارتیزانی و قهرمان‌بازی‌ای ممنوع است.

شخصیت بتمن به همراه ماسک شکسته و خونین در سری کتاب کمیک The Next Batman

شهروندان این دنیا تا حد خیلی بالایی به‌صورت دیجیتالی کنترل می‌شوند. همین موضوع بتمن را مجبور می‌کند تا این موضوع را که چقدر می‌تواند روی فناوری و تجهیزات خود تکیه کند، مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد. ما در این خط داستانی شاهد بتمنی هستیم که مجبور است بیشتر از هر چیزی روی قدرت فیزیکی و هوش خود تمرکز کند و دیگر سراغ تجهیزات پیشرفته نرود. او قرار است در این ماجراجویی با یک دولت ظالم به نام Magistrate که از لحاظ تجهیزات بسیار پیشرفته هستند، مبارزه کند. بتمن در این رویداد مجبور است در فضایی فعالیت کند که تنها آنالوگ بودن برتری را برای او ایجاد می‌کند. حالا دیگر شب متحد او محسوب می‌شود و سایه‌ها هم دوستان او هستند.

با اینکه هویت بتمن جدید هنوز توسط جان ریدلی یا خود دی سی کامیکس مشخص نشده است، اما ریدلی تایید کرد که در این سری کتاب کمیک، یکی از اعضای خانواده لوشس فاکس در مرکز و محوریت داستان قرار دارند. به همین ترتیب هم این ذهنیت در میان طرفداران وجود دارد که پسر لوسش یعنی لوک فاکس زیر این نقاب قرار دارد.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده