نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۲

کمیک Future State: The Flash خانواده فلش را با سلاح دشمنانشان نشان می‌دهد

شرکت دی سی کامیکس اخیرا تصاویر پیشنمایشی از قسمت اول سری کتاب کمیک Future State: The Flash منتشر کرده که نشان می‌دهد بری آلن و دیگر اسپیدسترها از سلاح‌های روگ‌ها استفاده می‌کنند.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت دی سی کامیکس در طی رویداد CCXP Worlds: A Journey of Hope! تصاویر پیشنمایشی را از قسمت اول سری کتاب کمیک Future State: The Flash منتشر کرد. این تصاویر، اعضای خانواده فلش را با یک سری تجهیزات غیرمعمول نشان می‌دهد. ما در تصاویر پیشنمایشی این قسمت از مجموعه Future State: The Flash، شاهد این هستیم که اسپیدستر هم به پناهگاه یک شرور حمله می‌کنند؛ آن هم درحالی‌که بری آلن اسلحه یخی دشمن خودش یعنی کاپیتان کلد را در دست دارد. در طی دیگر، مکس مرکوری وجود دارد که عصای مخصوص Weather Wizard را استفاده می‌کند.

این در حالی است که ایمپالس هم کنترل سلاح آینه‌ای میرر مستر را در اختیار دارد. چیزی که باعث شده تا این فلش‌ها به سمت سلاح دشمنان سابق خودشان بروند و از آن‌ها استفاده کنند، هیچ چیزی نیست جز هم‌تیمی سابق خودش و اسپیدستر محبوب یعنی والی وست؛ کسی که توسط یک نیروی اسرارآمیز و در عین حال شرور، تسخیر شده است. خلاصه داستانی که از این قسمت منتشر شده، به این شرح است: «بری آلن که هیچ قدرت، هیچ نیروی پشتیبان و هیچ چاره‌ای ندارد، به همراه دیگر فلش‌های سابق، باید با مرگبارترین تهدیدی که تا به امروز با آن برخورد کرده‌اند، مبارزه کنند... والی وست. این اسپیدستر توسط یک نیروی شرور تسخیر شده است.

شخصیت والی وست تسخیر شده روی جلد سری کتاب کمیک Future State: The Flash

این نیروی شرورانه، همان چیزی است که هزاران سال داخل اسپید فورس گیر افتاده بود. حالا بری آلن به سراغ سلاح‌های بزرگ‌ترین دشمنان خودش رفته است تا بلکه به این طریق بتواند مرد جوانی را که درست همانند پسر خودش دوست دارد، نجات دهد. در پایان، بری برای نجات دادن کید فلش سابق، مجبور است چه چیزهایی را فدا کند؟» علاوه‌بر اینکه اعضای خانواده فلش مجبور هستند که با والی مقابله کنند، یک فلش جدید هم به نام کید کوییک در خط داستانی ظاهر می‌شود. کید کوییک از زمین ۱۱ آمده است. او قرار است در کمیک تک قسمتی Very Merry Multiverse برای اولین‌بار در دنیای دی سی حضور پیدا کند.

شما در انتهای همین مطلب می‌توانید این تصاویر پیشنمایشی و جلد این کتاب کمیک را مشاهده کنید. دیل ایگلشام تصاویر داخلی آن را طراحی کرده است؛ این در حالی است که طراحی تصویر جلد برعهده برندون پیترسون بود. کار اندروز هم جلد دیگر این قسمت را طراحی کرده است. علاوه‌بر این، داستان این کمیک توسط برندون ویتی انجام شده است. قسمت اول سری کتاب کمیک Future State: The Flash قرار است در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۶ دی ۱۳۹۹) توسط شرکت دی سی کامیکس منتشر شود.

تصویر جلد قسمت اول سری کتاب کمیک Future State: The Flash


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده