نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۱

سری کمیک Future State: Suicide Squad کشته شدن بتمنِ آینده را نشان داد

شرکت دی سی کامیکس اخیرا تصاویر پیشنمایشی از قسمت اول سری کتاب کمیک Future State: Suicide Squad منتشر کرده که نشان می‌دهد بتمن به‌طرز وحشیانه‌ای به استقبال مرگ می‌رود.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت دی سی کامیکس در طی رویداد CCXP Worlds: A Journey of Hope تصاویر پیشنمایشی مختلفی را از قسمت اول سری کتاب کمیک Future State: Suicide Squad منتشر کرد؛ تصاویری که یک پایان وحشتناک را برای بتمنِ آینده رقم می‌زند. دی سی کامیکس همچنین علاوه‌بر این تصاویر، خلاصه داستان رسمی این قسمت را هم منتشر کرد که به این شرح است: «جوخه انتحاری در این سری کتاب کمیک وارد دوران Future State می‌شوند. زمانی‌که آماندا والر از گروه تسک فورس ایکس استفاده می‌کند تا جهان را نجات دهد و به آن شکلی که می‌خواهد، دوباره آن را بازسازی کند.

اما چه اتفاقی رخ می‌دهد اگر اعضای تیم تصمیم بگیرند که مقابل او بایستند و با او مبارزه کنند؟» این نگاه اجمالی به ما نشان می‌دهد که دیگر اعضای تیم جوخه انتحاری از جمله کلی فیس و همچنین کانر کنتِ سوپرمن که اخیرا به گروه پیوسته، با یکدیگر درگیر شده‌اند و اختلافاتی با هم دارند. اطلاعات خیلی زیادی درباره بتمن جدید وجود ندارد اما دیگر این را می‌دانیم که او یک شوالیه تاریکی متفاوت است؛ فرد متفاوتی نسبت به کسی که در سری کتاب کمیک The Next Batman حضور پیدا می‌کند. الکس کار که سردبیر گروه لیگ عدالت محسوب می‌شود، اخیرا اعلام کرد که اعضای جوخه انتحاری برای انجام ماموریتی به زمین شماره ۳ می‌روند.

کشته شدن شخصیت بتمن در سری کتاب کمیک Future State: Suicide Squad

این زمین بیشتر با نام خانه گروه شرور Crime Syndicate شناخته می‌شود. این مأموریت هم با عنوان «تحول نهایی» شناخته می‌شود که در حقیقت نقشه بزرگ و متفکرانه آماندا والر است. کار در گفتگویی با سایت خبری Den of Geek اینطور درباره این رویداد صحبت کرد: «چیزی که واقعا درباره این سری کتاب کمیک هیجان‌انگیز محسوب می‌شود، این است که ما می‌خواهیم به ریشه‌های جوخه انتحاری بازگردیم. اگر شما می‌خواهید جوخه انتحاری‌ای را ببینید که مطمئن نباشید چه کسی زنده می‌ماند و چه کسی جان خود را از دست می‌دهد، رویداد Future State، یک سری کتاب کمیک مناسب برای شما است».

علاوه‌براین، این کتاب همچنین یک گذشته و تاریخچه خیلی خوب را از رقیب شزم یعنی بلک ادم به ما نشان می‌دهد؛ کسی که همچنان فرمانروایی بر سرزمین Khandaq را در قرن ۸۵۳ ادامه می‌دهد. داستان قسمت اول سری کتاب کمیک Future State: Suicide Squad توسط رابی تامپسون نوشته شده است و طراحی تصاویر آن هم برعهده خاوی فرناندز بود. از طرف دیگر هم شخصیت بلک ادم توسط جرمی آدامز نوشته شد و تصاویر آن توسط فرناندو پاسارین طراحی شد. دریک چو هم وظیفه طراحی جلدهای دیگر آن را برعهده داشت. قسمت ۱ سری کتاب کمیک Future State: Suicide Squad قرار است در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۶ بهمن ۱۳۹۹) توسط شرکت دی سی کامیکس منتشر شود.

اعضای گروه جوخه انتحاری در سری کتاب کمیک Future State: Suicide Squad

آماندا والر و سوپرمن در سری کتاب کمیک Future State: Suicide Squad


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده