نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۹

مارول کامیکس بعد از رویداد Enter the Phoenix یک تولد دوباره خواهد داشت

شرکت مارول کامیکس اخیرا اعلام کرد که بعد از رویداد Enter the Phoenix یک تولد دوباره در سال ۲۰۲۱ در این دنیای پهناور و کمیکی رخ خواهد داد که تغییرات زیادی به‌دنبال دارد.

تغییرات بزرگ و زیادی قرار است به دنیای مارول بیاید. در بعدازظهر روز شنبه، در یک پنل غافلگیرکننده در مراسم CCXP، تیم بروورت که ویراستار شرکت مارول محسوب می‌شود، به یک «تولد دوباره» برای دنیای کمیکی این شرکت اشاره کرد؛ آن هم بعد از رویداد Enter the Phoenix از جیسون آرون و خاویر گارون که در آینده‌ای نزدیک در سری کتاب کمیک Avengers رخ می‌دهد. با اینکه این سه هنرمند، یعنی بروورت، آرون و گارون در این پنل حضور داشتند تا درباره رویداد فینکسی صحبت کنند، هیچکدام از آن‌ها نمی‌توانستند توضیحات خیلی زیادی درباره آن ارائه کنند. آن‌ها فقط به این حقیقت اشاره کردند که یک صفحه در قسمت ۳۸ سری کتاب کمیک Avengers وجود دارد که تمام برنامه‌های مارول برای سال ۲۰۲۱ را فاش می‌کند.

صفحه‌ای که آن‌ها درباره آن صحبت می‌کنند، حضور پررنگ و عمده مفیستو را نشان می‌دهد که از صحنه‌ای به صحنه‌ی دیگری می‌پرد و در همین حین با دو شخصیت آپوکالیپس و هالک صحبت می‌کند. علاوه‌بر همه چیز، او حتی صحنه‌ای هم با کوسه‌های فضایی دارد و با آن‌ها درگیر می‌شود. آرون در گذشته، در طی بیانیه‌ای اینطور درباره این خط داستانی صحبت کرده بود: «نمادینی‌ترین و ابتدایی‌ترین قدرت‌های دنیای مارول، در این خط داستانی Avengers که من آن را می‌نویسم، مهم و حیاتی هستند. نیروهای خیلی کم و معدودی در کهکشان وجود دارند که بیشتر از نیروی فینکس می‌توانند دنیا را تکان دهند یا آن را از بین ببرند.

همان‌طور که دیدیم، میراث این نیرو روی سیاره زمین، به عصر حجر بازمی‌گردد. اما ما هنوز نتوانستیم در دنیای امروزی، مقدار زیادی از ماجراهای این مرغ آتشین را ببینیم. بنابراین این موضوع قرار است تا حد خیلی زیادی تغییر کند». از طرف دیگر هم گارون در گفتگوی دیگری با سایت خبری سای فای وایر، اینطور توضیح داد: «من هنوز بخش زیادی از شخصیت‌ها و اتفاقات را ترسیم نکرده‌ام و از اینکه این فرصت پیش آمده تا با آن‌ها کار کنم، هیجان خیلی زیادی دارم. یک سری انتخاب‌های کلاسیک برای این رویداد وجود دارد اما در عین حال هم مسیرهای غیرمنتظره و جذابی هستند که می‌توان آن‌ها را انتخاب کرد. در کل همه چیز سرگرم‌کننده است. رویداد Enter the Phoenix یک حماسه اکشن، دلهره‌آور، فوق‌العاده هیجان‌انگیز و بدون وقفه است. خوانندگان هم در آینده‌ای نزدیک قرار است به عمق عمیق این سرگرمی پی ببرند».


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده