نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۲

تصویری از نایت وینگ جدید از رویداد Future State: Teen Titans منتشر شد

تصویر هنری و تبلیغاتی که از سری کتاب کمیک Future State: Teen Titans منتشر شده، نایت وینگ جدید را نشان می‌دهد که ماسک دشمن خودش یعنی دث استروک را پوشیده است.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، تصویر هنری و تبلیغاتی از سری کتاب کمیک Future State: Teen Titans منتشر شده است که ما در آن شاهد یک نسخه جدید از نایت وینگ هستیم. در این تصویر مشاهده می‌کنید که این قهرمان، ماسک مخصوص دث استروک را روی صورت خودش گذاشته است. تصویر هنری این مجموعه کمیکی توسط هنرمندی به نام رافا سندووال طراحی شده است که در طی جریان مراسم CCXP Worlds: A Journey of Hope! منتشر شد. این تصویر شخصیت قهرمانی ما به‌صورت ترکیبی از نایت وینگ و دث استروک را به ما نشان می‌دهد که درکنار کاراکتر رد ایکس ایستاده است؛ کسی که از دنیای انیمیشنی Teen Titans به دنیای کمیک آمده است.

عنوان تبلیغاتی‌ای که برای این تصویر در نظر گرفته شده، می‌گوید: «با نایت وینگ جدید و همکار او... رد ایکس، آشنا شوید». شخصیت رد ایکس اولین‌بار در تصویر تبلیغاتی که برای رویداد Future State از شرکت دی سی منتشر شده بود، دیده شد؛ آن هم به همراه دیگر قهرمانان کاملا جدید و متفاوتی که نمادهای آشنایی داشتند... مانند بتمن، سوپرمن، واندر وومن و غیره. در اولین فصل از انیمیشن سریالی Teen Titans، این رابین بود که عنوان رد ایکس را در اختیار گرفت تا مخفیانه فعالیت کند. این شخصیت بعدها در فصل سوم هم حضور پیدا کرد و مشخص شد که فرد جدیدی این هویت را گرفته است.

تصویر تبلیغاتی قسمت اول سری کتاب کمیک Future State: Teen Titans

در ابتدا مشخص نبود که رد ایکس قرار است در کدام یک از کتاب‌های کمیک رویداد Future State حضور داشته باشد؛ هرچند که تصاویر منتشر شده اینطور نشان می‌داد که او به احتمال زیاد قرار است بخشی از همین سری کتاب کمیک Future State: Teen Titans باشد. تصویر هنری و تبلیغاتی این سری کتاب کمیک به همراه خلاصه داستان رسمی آن به شرح زیر است:

زمانی‌که تیم اصلی New Teen Titans یک مدرسه ساختند تا قهرمانان جوان را آموزش دهند و تربیت کنند، در نظر داشتند تا با این کار، در نجات دادن جهان کمک کنند. چندین سال بعد، برج تایتان‌ها تبدیل به قبرستانی شد که یاد دانش‌آموزانی را که در نبردهای بسیار سخت جان خود را از دست دادند، زنده نگه دارد و یادبودی برای آن‌ها باشد. نایت وینگ، استار فایر، بیست بوی، سایبورگ و همچنین ریون به آن منطقه رفتند تا با بزرگ‌ترین شکست خود باری دیگر روبه‌رو شوند. آن‌ها تصمیم گفتند تا نقشه‌ای را طراحی کنند که به واسطه آن، جلوی آن شرارتی که تیم و همچنین مدرسه آن‌ها را نابود کرده بود، بگیرند.

قهرمانان نوجوان سابق، حالا مجبور بودند که به سراغ فرد اسرارآمیزی به نام رد ایکس بروند که دانش‌آموز سابق خودشان بود و از او کمک بخواهند؛ در همین زمان هم وفاداری به چالش کشیده می‌شود و انگیزه‌ها هم زیر سؤال می‌روند. اولین حضور کمیکی این رد ایکس را از دست ندهید. این شخصیت در گذشته در انیمیشن سریالی Teen Titans Go دیده شده بود.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده