نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰

سایت استار وارز رمان بزرگسالانه The Rising Storm را معرفی کرد

سایت استار وارز اعلام کرد که دومین رمان بزرگسالانه دنیای جنگ ستارگان قرار است با نام Star Wars: The High Republic: The Rising Storm و در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۱ منتشر شود.

با اینکه هنوز یک ماه به انتشار رمان Light of the Jedi از چارلز سول باقی مانده است، نویسندگان سری رمان‌های The High Republic، کتاب بعدی خودشان را معرفی کردند. طبق گفته‌های یکی از خبرنگاران سایت StarWars.com در روز جمعه، Star Wars: The High Republic: The Rising Storm دومین رمان بزرگسالانه خط انتشاراتی جدید دنیای جنگ ستارگان خواهد بود که نوشتن داستان آن برعهده کاوان اسکات است. با اینکه این کتاب دنباله مستقیمی برای رمان Light of the Jedi محسوب نمی‌شود، اما گفته‌های این سایت خبری نشان می‌دهد که این رمان جدید، قرار است چیزهایی را به رویدادهایی که در کتاب اول سول رخ داده است، اضافه کند؛ یک نبرد بین جدای از High Republic و گروهی از دزدان فضایی به نام نیهیل.

کاوان اسکات در طی گفتگویی اینطور درباره این رمان گفت: «نوشتن یک رمان از دنیای استار وارز همیشه یک افتخار است و هیچ استثنایی هم وجود ندارد. این یک مسئولیتی است که من هیچوقت آن را سبک نمی‌دانم؛ خصوصا زمانی‌که داری یک دوره جدید را در داستان‌پردازی دنیای Star Wars، مانند High Republic باز می‌کنی. رمان The Rising Storm قرار است نشان دهد که نیهیل، سلطنت وحشتناک خود را به سطح جدیدی می‌برند. پیش از این در رمان Light of the Jedi حضور پیدا کرده بودند و جای پای خود را محکم کردند و حالا می‌خواهند همه چیز را فراتر ببرند. این بار یکی از اعضای جدای به نام استلان گیوس که درجه خود را بالاتر برده است، به همراه پاداوانی به نام بل زتیفار، مقابل آن‌ها می‌ایستند.

علاوه‌بر آن‌ها، یک شخصیت هیجان‌انگیز و جدید هم به نام تای یوریک وجود دارد که یک شمشیرباز استخدامی محسوب می‌شود و من زمان خلق او انرژی خیلی زیادی داشتم». این اولین تجربه اسکات در زمینه نوشتن رمان استار وارزی محسوب نمی‌شود. او پیش از این داستان کتاب Dooku: Jedi Lost را هم نوشته است؛ یکی دیگر از رمان‌هایی که در کنون شرکت لوکاس فیلم قرار داشت. این نویسنده اینطور صحبت‌های خود را ادامه و گفت‌وگو را به پایان رساند: «یوریک یک شکارچی هیولا محسوب می‌شود که به نیرو حساس است و گذشته اسرارآمیزی دارد. این گذشته چیست؟ خب، در داستان گفته خواهد شد. تمام چیزی که من می‌توانم بگویم، این است که نباید سر راه او قرار بگیرید.

استلان و دیگر افراد هم خیلی زود این موضوع را متوجه می‌شوند که نباید سر راه او قرار بگیرند. من در طی این سال‌های اخیر، روی این موضوع تمرکز داشتم که خود من دوست دارم در رمان‌هایی که درباره نقاط خیلی خیلی دور کهکشان است، چه چیزهایی بخوانم. یک عشق عمیق برای افسانه‌ای که قبلا رخ داده است؛ این در حالی است که در تلاش هستم که در این داستان جدید، مسیرهای امیدوارکننده، هیجان‌انگیز و شگفت‌آوری را به وجود بیاورم». داستان این رمان، در دو قرن پیش از اتفاقاتی که در The Phantom Menace رخ داده، جریان دارد. این داستان‌ها در دوره The High Republic جریان دارد؛ در آن برهه زمانی‌ای که سیث منقرض شده است و جدای صلح و آرامش را در سرتاسر کهکشان حفظ می‌کند.

مجموعه Star Wars: The High Republic اولین‌بار با عنوان Project Luminous معرفی شد؛ یک انتشارات بلند پروازانه که شامل رمان‌هایی برای بزرگسالان، جوانان و کودکان بود؛ تمام این رمان‌ها درکنار کتاب‌هایی کمیکی قرار داشت که هم شرکت مارول و هم شرکت IDW منتشر می‌کردند. رمان Star Wars: The High Republic: The Rising Storm قرار است در تاریخ ۶ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱۵ تیر ۱۴۰۰) منتشر شود. علاوه‌بر آن، رمان Light of the Jedi از چارلز سول هم قرار است در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۶ دی ۱۳۹۹) منتشر شود.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده