نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۰

نال سلاح مخفی بسیار قدرتمند خود را در King in Black آشکار کرد

نال، خدای سیمبیوت‌ها در قسمت اول سری کتاب کمیک King in Black بالاخره به سیاره زمین رسید و نشان داد که ارتش او، فقط متشکل از اژدهایان هیولایی و سیبمبیوتی نیست.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت اول سری کتاب کمیک King in Black را برای شما فاش کند.

.

.

.

نال که خدای تاریک و سیاه سیمبیوت‌ها محسوب می‌شود، به محض اینکه در پایان رویداد Absolute Carnage به هوش آمد و آزاد شد، بلافاصله تمام تمرکز و هدف خود را به سمت سیاره زمین منحرف کرد. در طی یک سال گذشته، این خدای کیهانی در حال سفر در سرتاسر کهکشان بود و ارتش اژدهایان سیبمبیوتی خود را به‌دنبال خود می‌کشید؛ در طی این مسیر هم هر چیزی یا هر کسی سر راهش قرار می‌گرفت، به قتل می‌رساند. نال با گسترده کردن همین مرگ و نابودی‌ها، فقط به تعداد سربازان خود اضافه می‌کرد. زیرا او کنترل بدن افراد مرده را به واسطه سیمبیوت‌ها به‌دست می‌آورد و آن‌ها را تحت فرمان خودش می‌کرد.

حالا، او بالاخره با تمام شکوه سیاه و چشمگیری که دارد، به سیاره زمین رسیده است. در قسمت اول سری کتاب کمیک King in Black ارتشی از اژدهایان سیمبیوتی شروع به تسخیر و پوشاندن اتمسفر زمین کردند. به همین ترتیب هم اعضای تیم انتقام جویان و دیگر قهرمانان این سیاره، به یکدیگر پیوستند و در تلاش بودند تا نقشه دقیقی را برای مبارزه متقابل و شکست این هیولاها طراحی کنند. اما حتی مین‌های زمینی و بهترین ابرقهرمانان زمین هم نتوانستند در مقابل نیروی نال مقاومت کنند و مبارزه متقابلی انجام دهند؛ مخصوصا وقتی که خدای سیمبیوتی سلاح مخفی خود را نشان داد: سلستیال‌هایی که با سیمبیوت‌ها پوشیده شده‌اند.

یک سلستیال پوشیده شده در سیمبیوت

پیش از اینکه نال حتی به زمین دست بزند، اولین موج از ارتش او به این سیاره حمله کردند. اژدهایان سیمبیوتی کار خود را با حمله به شهرها آغاز کردند و همانند قطرات باران از آسمان به زمین آمدند و زمین را با سیمبیوت‌ها پوشاندند. البته، این تنها نقطه آغازینی برای حمله نال محسوب می‌شد. درست زمانی‌که انتقام جویان تحت تاثیر این ارتش بزرگ اژدهایان فوق‌العاده قدرتمند بودند و نمی‌دانستند که چطور باید مقابله کنند، موج دوم ارتش نال به زمین رسیدند؛ آن هم در قالب یک گروه خیلی بزرگ از سلستیال‌های سیمبیوتی. سلستیال‌ها موجودات کیهانی عظیم و باستانی محسوب می‌شوند که در ابتدای زمان، مسئول تولد جهان مارول بودند.

آن‌ها شباهت زیادی به خدایان دارند و قدرت‌های فوق‌العاده زیادی را هم در اختیار دارند. حالا، نال توانسته آن‌ها را به قتل برساند. بعد هم آن‌ها را با سیمبیوت‌های خود آلوده کرد؛ او با این کار، سلستیال‌ها را تبدیل به موجودات خیلی قدرتمندتر و ترسناک‌تری کرد. این اولین‌باری نیست که نال با سلستیال‌ها درگیر شده است. نویسنده‌های این رویداد در قسمت ۴ سری کتاب کمیک Venom در سال ۲۰۱۸، داستان خواستگاه خدای سیمبیوتی را به مخاطبان نشان دادند و اعلام کردند که قدمت او به تولد خود جهان بازمی‌گردد. بعد از انفجار بزرگ یا همان بیگ بنگ، نال که یک موجود از تاریکی محض محسوب می‌شود، خودش را در مکانی پر از نور پیدا کرد.

سه سلستیال سیمبیوتی به همراه اژدهایان هیولایی

در این جهانی که تازه متولد شده بود، نال خیلی زود مسیر دشمنی را با سلستیال‌ها انتخاب کرد و حتی در نبردی هم با آن‌ها درگیر شد. او توانست سر یکی از سلستیال‌ها را از بدنش جدا کند که هزاران سال بعد، تبدیل به یک ایستگاه فضایی معروف به نام Knowhere شد. به همین دلیل هم زمانی‌که ادی براک از سلستیال‌های سیمبیوتی نال خبردار شد، اینطور عنوان کرد که «اولین دشمنان نال سلستیال‌ها بودند... اینطور به نظر می‌رسد که او تلافی کرده است». ادی به‌لطف ارتباطی که با سیمبیوت‌ها دارد، تاریخچه نال را می‌داند و اطلاع دارد که رقابت او با سلستیال‌ها، به یک زمان خیلی خیلی دور برمی‌گردد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا نال، تمام سلستیال‌های باقیمانده را هم به قتل رسانده یا خیر.

قسمت اول سری کتاب کمیک King in Black، ارتش او شامل سه تن از این موجودات کیهانی آلوده شده است اما فعلا مشخص نیست که او باز هم چیزی در آستین دارد یا خیر. خوشبختانه سنتری موفق شد که یکی از آن‌ها را به قتل برساند؛ این نشان می‌دهد که نال خسارت قابل توجهی را متحمل شده است. حالا اگر نال تنها همین دو سلستیال را در اختیار داشته باشد، می‌توان اینطور گفت که این امر غیرممکن، شاید کمی برای قهرمانان ما قابل تحمل‌تر شود. البته، با کشته شدن سنتری، غایب بودن ثور و همچنین باتوجه‌به اینکه اکثر قهرمانان اصلا قدرت مقابله با چنین چیزهایی را ندارند، این دو سلستیال، حسابی می‌توانند بتازانند بدون اینکه کسی بتواند به‌راحتی آن‌ها را شکست دهد. اگر بخواهیم منظقی به ماجرا نگاه کنیم، نال همین حالا هم برنده این ماجرا است.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده