نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۱

مارول کامیکس دردویل جدید را در مجموعه کمیکی Daredevil معرفی کرد

شرکت مارول کامیکس اخیرا در قسمت ۲۵ سری کتاب کمیک Daredevil، شخصیت متفاوت و جدیدی را برای عنوان ابرقهرمانی دردویل معرفی کرد؛ شخصیتی که معلوم نیست چه نقشه‌ای دارد.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۲۵ سری کتاب کمیک Daredevil را برای شما فاش کند.

.

.

.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت مارول کامیکس یک دردویل جدید را برای هلز کیچن دنیای کمیکی خود معرفی کرد. افرادی که سری کتاب کمیک Daredevil از چیپ دارسکی و مارکو چکتو را دنبال می‌کنند، می‌دانند که دردویل بعد از کشتن اتفاقی یک مرد، به جرمی که مرتکب شده بود، اعتراف کرد. حالا براساس حکمی که دادگاه صادر کرده، او باید ۲ سال را در زندان سپری کند. درست همانند پارتیزان‌های دیگری که مانند خودش بودند، او قصد داشت که تمام و کمال این ۲ سال را در زندان بماند و مجازاتش را پشت سر بگذارد. اما موضوع این بود که هلز کیچن هنوز به یک محافظ نیاز داشت. دفعه قبل که مت مورداک به زندان افتاد، آیرون فیست نقش دردویل را برعهده گرفت.

او قصد داشت که با این کار، هویت مخفی این پارتیزان را به همان شکل مخفی نگه دارد. حالا این بار باید فرد دیگری عنوان پارتیزانی دردویل را در اختیار بگیرد اما شاید مردم با دیدن این فرد جدید کمی به اشتباه بیفتند. عشق قدیمی مت مورداک یعنی الکترا ناتچیوس اخیرا باری دیگر وارد زندگی او شده بود. این دو نفر زمانی خیلی ارتباط نزدیکی با هم داشتند اما بعد از اولین جدایی، هر کدام مسیر کاملا متفاوتی را در پیش گرفتند و از هم دور شدند. مت تبدیل به یک وکیل و پارتیزانی به نام دردویل شد. از سوی دیگر هم الکترا مسیل قاتل شدن را در پیش گرفت و به عضویت گروه هند در آمد. مدتی پیش دردویل و الکترا با هم درباره این صحبت کردند که ارتباط خود را به سطح بالاتری ببرند.

شخصیت الکترا در قالب دردویل جدید

آن‌ها تصمیم گرفتند که حالا بیشتر روی شرورهای مهم‌تر تمرکز کنند تا اینکه مدام به سراغ دزدان خرده‌پا یا قاچاقچیان مواد بروند. از طرف دیگر هم الکترا دوست داشت که گروه هند را زمین بزند و شکست دهد. مدت خیلی زیادی هم طول نکشید که او راهی را پیدا کرد تا به این هدف خود دست پیدا کند. مشکل این بود که او برای رسیدن به این هدف خود، به کمک مت هم نیاز داشت. مت هم که قاعدتا سخت مشغول گذراندن دوران حبس خود در زندان بود و اصلا وقت کافی نداشت. در قسمت ۲۵ این سری کتاب کمیک، الکترا به زندان رفت تا با دردویل ملاقات کند. او در تلاش بود تا مت را متقاعد کند که از زندان فرار کند، همراه او بیاید و در مبارزه و شکست گروه هند، به او کمک کند.

اما همان‌طور که خود الکترا هم انتظار داشت، مت این پیشنهاد را نپذیرفت. مت اصلا به الکترا اعتماد نداشت. به همین ترتیب هم اگر الکترا چیزی از مت می‌خواست یا انتظاری از او داشت، باید ابتدا اعتماد او را به‌دست می‌آورد. الکترا هم متوجه شد که تنها یک برای به‌دست آوردن اعتماد مت وجود دارد. او تبدیل به دردویل شد. اینطور به نظر می‌رسد که الکترا قصد دارد تا با این کار هم اعتماد مت را به‌دست بیاورد و هم به‌جای او، به‌عنوان دردویل جدید از هلز کیچن دفاع کند. حالا این سؤال به وجود می‌آید که او قرار است کل این ۲ سال را به‌جای مت فعالیت کند؟ یا برنامه دیگری را در سر دارد؟ قسمت ۲۵ سری کتاب کمیک Daredevil در حال حاضر در دسترس است و خلاصه داستان رسمی آن به شرح زیر است:

دسامبر سال جاری، چیب دارسکی و مارکو چکتو قصد دارد تا مرد بدون ترس را در یک وضعیت کاملا آشنا قرار دهند و آن هم چیزی نیست: پشت میله‌های زندان. اما این بار هیچ توطئه‌ای علیه دردویل انجام نشده که او را در چنین شرایطی قرار دهد. تنها حقیقت و اقداماتی که خودش انجام داده، باعث شده یک مرد کاملا تصادفی جان خود را از دست دهد و دردویل هم به زندان بیفتد. حالا آیا دردویل بعد از مواجه با واقعیت و عواقب اقداماتی که انجام داده، تحمل این را دارد که این شرایط را تحمل کند و با قوانین خودش کنار بیاید یا خیر؟ بدتر از این، او حالا در زندانی قرار گرفته که پر از جنایتکارانی است که خودش آن‌ها را پشت میله‌ها انداخته است؛ آیا او در چنین شرایطی دوام می‌آورد؟


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده