نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۹

سری کتاب کمیک Spawn، شخصیت Plague Spawn را معرفی کرد

قسمت ۳۱۳ سری کتاب کمیک Spawn از تاد مک‌فارلین، یک شخصیت جدید به نام Plague Spawn را به ما معرفی کرد که توسط گرگ کاپولو، از هنرمندان شرکت دی سی طراحی شده است.

تا به امروز، دنیای اسپاون نسخه‌های مختلفی از قهرمان جهنمی تاد مک‌فارلین را به ما معرفی کرده است. قسمت ۳۱۳ سری کتاب کمیک Spawn هم از این قاعده مستثنی نیست و قرار است یک شخصیت جدید به نام پلیگ اسپاون را به ما معرفی کند. در قسمت قرار است یکی از هنرمندهای افسانه‌ای دنیای کمیک به نام گرگ کاپولو هم به سری کتاب کمیک اسپاون بازگردد. کاپولو وظیفه دارد که طراحی ابتدایی یکی از جلدهای قسمت ۳۱۳ این مجموعه را انجام دهد؛ البته علاوه‌بر طراحی جلد سه قسمت آینده. خود مک‌فارلین هم رنگ‌آمیزی این طراحی‌ها را انجام می‌دهد که همه ما طرفداران را به یاد روزهای ابتدایی این شخصیت می‌اندازد.

در ادامه این مطلب شما می‌توانید نگاهی اجمالی به همکاری کلاسیک کاپولو و مک‌فارلین در قسمت ۳۱۳ سری کتاب کمیک اسپاون داشته باشید. تصویر هنری جلد این قسمت، پلیگ اسپاون را با تیغ‌ها و چنگال‌های بزرگی نشان می‌دهد که از دست‌ها و پشت او بیرون زده است؛ به‌همراه چشمان سبز رنگ درخشان و علامتی که مانند اسپاون اصلی روی سینه‌اش دارد. در گذشته کاپولو طراحی چندین قسمت از مجموعه Spawn را انجام داده است؛ از جمله قسمت ۳۰۰ این مجموعه که رکورد خودش را هم شکست. او پیش از این طراحی سری کتاب کمیک Dark Nights: Death Metal و همچنین مجموعه Batman از شرکت دی سی را انجام داده بود که با اسکات اسنایدر همکاری کرد.

جلد اصلی قسمت ۳۱۳ سری کتاب کمیک Spawn

نسخه سیاه و سفید جلد قسمت ۳۱۳ سری کتاب کمیک Spawn

کاپولو و مک‌فارلین در گذشته در یک رویداد کراس‌اوری که حول محور بتمن و اسپاون می‌چرخید، با هم همکاری کرده بودند؛ رویدادی که هیچوقت روشنایی روز را به خود ندید. قسمت ۳۱۳ سری کتاب کمیک Spawn همچنین قرار است که یک شخصیت جدید و بدون نام را به ما معرفی کند؛ کسی که به‌نظر می‌رسد که هل اسپاون بزرگ است. با اینکه اطلاعات زیادی از این شخصیت در دست نیست، اما مک‌فارلین در صفحه توییتر خود به این موضوع اشاره کرده که قرار است نقشی در یک خط داستانی بزرگ که در این مجموعه از اسپاون رخ می‌دهد، داشته باشد. در حال حاضر شخصیت اسپاون در نبردی با نیروهای بهشت و جهنم گیر افتاده است.

علاوه‌براین نبرد آسمانی که در سیاره زمین رخ داده است، یک بیماری همه‌گیر هم به وجود آمده که سرتاسر جهان را درگیر خودش کرده است. خلاصه داستان رسمی این قسمت در ادامه اینطور نشان می‌دهد که ظاهرا امگا اسپاون هم قرار است حضور پیدا کند؛ یک نسخه شیطانی از سیمنز که نقش آنتاگونیست اصلی را برای رویداد کراس اوری Image United که حالا از بین رفته، ایفا می‌کرد. قسمت ۳۱۳ سری کتاب کمیک Spawn در تاریخ ۲۳ دسامبر (۳ دی) توسط شرکت ایمیج کامیکس منتشر خواهد شد.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده