نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۲

تاریخ انتشار ولوم سوم رمان گرافیکی Batman: Earth One مشخص شد

شرکت دی سی بالاخره اعلام کرد که طرفداران در چه زمانی می‌توانند منتظر انتشار ولوم سوم Batman: Earth One باشند؛ اثری که چندین سال برای آن انتظار کشیده بودند.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، بعد از سال‌ها انتظار، طرفداران دنیای رمان گرافیکی Earth One از شرکت دی سی، بالاخره می‌توانند پایان یافتن این انتظار را جشن بگیرند. زیرا قرار است ولوم سوم و فوق‌العاده مورد انتظار رمان گرافیکی Batman: Earth One، در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۸ خرداد ۱۴۰۰) منتشر شود. داستان این رمان گرافیکی دوباره توسط تیم خلاقیتی قبلی یعنی جف جانز نویسنده، گری فرانک هنرمند، جاناتان سیبال طراح و برد اندرسون رنگ‌آمیز نوشته و تنظیم شود. در این ماجراجویی از نسخه زمین یک شوالیه تاریکی، ما شاهد این خواهیم بود که بتمن مقابل «یک باند مرموز و کاملا مسلح از دزدان» می‌ایستد که «قصد دارند شهر گاتهام را در یک حالت ترسناک غرق کنند».

علاوه‌بر این، این باند ادعا می‌کنند که توسط هاروی دنت که به‌ظاهر در گذشته مرده است، تأمین و حمایت می‌شوند؛ کسی که نقشه دارد تا از شهر گاتهام انتقام خود را بگیرد. حالا بتمن این مأموریت را دارد که حقیقت این ماجرا را پیدا کند. البته ممکن است که ماجرا پیچیده‌تر از این حرف‌ها باشد. زیرا ظاهرا پدر بزرگ بروس وین یعنی آدریان آرکهام هم از مرگ به زندگی برگشته است. از طرف دیگر هم بروس مجبور است که به دوست قدیمی خود و همچنین شهردار جدید گاتهام یعنی جسیکا دنت هم رسیدگی کند. زیرا او در ولوم قبلی این رمان گرافیکی برخوردی با ریدل داشت که باعث شده «هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ روحی حسابی آسیب ببیند».

کاور اصلی ولوم سوم رمان گرافیکی Batman: Earth One با حضور بتمن

این برخورد در ولوم قبلی، باعث شده بود تا برادر دو قلوی جسیکا یعنی همان هاروی، ظاهرا جان خود را از دست بدهد که همین اتفاق آسیب زیادی به خواهرش وارد کرد. اما زمانی‌که بتمن «حقیقت این رمز و رازهای زیاد را کشف می‌کند»، دنیای او کم کم به سمت متلاشی شدن پیش می‌رود و دیگر هیچ چیز شبیه به قبل نمی‌شود. در تصویر جلدی که توسط فرانک، سیبال و اندرسون طراحی شده است، ما شاهد شخصیت بتمن هستیم که با همان شکل معروف خود روی یک استلاگمیت نشسته است؛ آن هم در داخل غاری با خیلی خوب با نقاشی‌هایی از خفاش‌های مختلف تزئین شده است.

اولین ولوم Batman: Earth One که بخشی از لاین رمان گرافیکی Earth One از شرکت DC محسوب می‌شود، در ۴ ژوئیه ۲۰۱۲ منتشر شده بود. داستان آن توسط جف جانز نوشته و طراحی تصاویر آن هم توسط گری فرانک انجام شده بود. این رمان گرافیکی، شکل جدیدی از ماجراجویی‌های مبارز شنل‌پوش و همچنین دنیای آن را به ما علاقمندان دنیای بتمن نشان داد. بعد از گذشت ۳ سال، ولوم دوم این رمان در تاریخ ۶ می ۲۰۱۵ منتشر شد. این ولوم هم توسط جف جانز، گری فرانک، جاناتان سیبال و برد اندرسون تنظیم و منتشر شده بود. 


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده