نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۵

شرکت ایمیج کامیکس سری کتاب کمیک Two Moons را معرفی کرد

شرکت ایمیج کامیکس اخیرا سری کتاب کمیک Two Moons را با انتشار تصاویری معرفی کرد؛ یک مجموعه کمیکی اکشن و ترسناک که در دوران جنگ داخلی آمریکا جریان دارد.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت ایمیج کامیکس اخیرا سری کتاب کمیک Two Moons را معرفی کرد؛ یک کمیک ترسناک جدید از نویسنده‌ای به نام جان آرکودی که داستان آن در دوران جنگ داخلی آمریکا جریان دارد. شخصیت اصلی آن یک بومی آمریکایی به نام ورجیل موریس است که به ملت پاونی‌ها تعلق دارد و در ارتش اتحادیه خدمت می‌کند. آرکودی در طی مصاحبه‌ای که اخیرا با گزارشگر سایت خبری هالیوود ریپورتر داشت، توضیح داد که او سری کتاب کمیک Two Moons را به این دلیل نوشته است که دوست داشت نشان دهد اینکه یک چنین مردی با شیطان‌های جدید و قدیمی خود برخورد می‌کند، چه شکلی است. او در ادامه اینطور توضیح داد:

«چندین سال است که من تلاش می‌کردم کتاب Two Moons را بنویسم. این کتاب در ابتدا قبل از هر چیزی یک داستان ترسناک و اکشن دارد. اما برای من چیزی بیشتر از این معنی دارد و امیدوار هستم که برای مخاطبان هم همینطور باشد. تاریخ پیچیده مردم بومی در طی قرن نوزدهم همان چیزی بود که باعث شد من به سراغ این داستان بروم. ما برخی از این ماجراها را ازطریق چشمان یک مرد جوان پاونی می‌بینیم؛ درست همان زمان که او در حال رشد کردن است و بیشتر درباره جایگاه خودش در دنیا متوجه می‌شود. از طرف دیگر هم والریو جاینجوردانو با هنرنمایی خود حسابی تصاویر آن را چشمگیر طراحی کرده است. من اصلا نمی‌توانستم انتظار چیز بهتر و زیباتری را از همکار خودم داشته باشم. من خیلی خوشحال و هیجان‌زده هستم که این کتاب بالاخره از دست من خارج شد و قرار است به‌دست مخاطبان برسد.»

از جمله کارهای سابق جاینجوردانو می‌توان به طراحی تصاویر جلد سری کتاب کمیک Ghost Rider، Hellions، Jessica Jones، Punisher، Savage Avengers و همچنین Taskmaster اشاره کرد. او در این مجموعه طراحی تصویر جلد و همچنین تصاویر داخلی را برعهده داشت. تصویر جلد دیگری هم که برای قسمت اول این سری کتاب کمیک در نظر گرفته شده، توسط جراردو زافینو طراحی شده است. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قسمت اول سری کتاب کمیک Two Moons قرار است در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۲۱ (۶ اسفند ۱۳۹۹) توسط ایمیج کامیکس منتشر شود.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده