نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۹

کاپیتان آمریکا در King in Black: Captain America به مبارزه با نیروهای نال می‌رود

شرکت مارول کامیکس اخیرا تصویر جلد و خلاصه داستان رسمی قسمت اول سری کتاب کمیک King in Black: Captain America را که قرار است در ماه فوریه به فروش برسد، منتشر کرد.

مدت خیلی زیادی تا رویداد بزرگ جدید شرکت مارول کامیکس یعنی همان King in Black نمانده است. به‌همین ترتیب هم خانه ایده‌ها در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، یک کمیک فرعی و تک قسمتی را برای این رویداد معرفی کردند؛ کمیکی که ما در آن شاهد حضور کاپیتان آمریکا، مرد ستاره‌دار به همراه یک نقشه خواهیم بود. قسمت اول سری کتاب کمیک King in Black: Captain America قرار است در ماه فوریه سال آینده منتشر شود. نویسندگی این کمیک را دنی لور و طراحی تصاویر آن را هم میرکو کولاک برعهده خواهد داشت. خط داستانی این کمیک قرار است ماجراجویی استیو راجرز یا همان کاپیتان آمریکا را نشان دهد که به خیابان‌های منهتن می‌رود.

این قهرمان در تلاش است تا هرچه زودتر نیروهای نال را متوقف کند و آن‌ها را از منقطه خود بیرون براند. در این نبردی که کاپیتان علیه ارتش خدای سیمبیوت‌ها دارد، متحدان قدیمی او یعنی باکی بارنز یا همان وینتر سولجر و همچنین سم ویلسون یا همان فالکون هم حضور خواهند داشت. لور در گفتگویی که با گزارشگر سایت Adventures in Poor Taste داشت، اینطور درباره این کمیک گفت: «استیو، باکی و سم از شخصیت‌هایی بودند که باعث شدند من در دوران بزرگسالی دوباره به دنیای کتاب‌های کمیک بازگردم؛ آن هم زمانی‌که جهان ۶۱۶ با رویداد جنگ داخلی درگیر شده بود. نوشتن داستانی درباره این شخصیت‌های فوق‌العاده جذاب و عالی دربرابر نیرویی که شکست آن تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد، رویایی است که حالا تبدیل به واقعیت شده است.

مبارزه کاپیتان آمریکا با موجودات سیمبیوتی در کمیک King in Black: Captain America

در حال حاضر، بیشتر از هر زمان دیگری این موضوع اهمیت دارد که من داستان‌هایی را تعریف کنم که به‌طور خاص درباره همان اتفاقاتی است که رخ می‌دهند؛ آن هم زمانی‌که به نظر می‌رسد که هیچ راه فراری وجود ندارد. من امیدوار هستم که خوانندگان با این قسمت احساس راحتی بکنند، از آن رضایت داشته باشند و حسابی صحنه‌های ترسناکی را درون آن ببینند». کمیک تک قسمتی King in Black: Captain America قرار است در ماه فوریه سال ۲۰۲۱ توسط شرکت مارول کامیکس منتشر شود؛ کمیکی که نگارش آن برعهده دنی لور، طراحی تصاویر برعهده میرکو کولاک و طراحی جلد آن هم برعهده سالوادور لاروکا است. خلاصه داستان رسمی‌ای هم که از کمیک King in Black: Captain America منتشر شده، به شرح زیر است:

کاپیتان آمریکا در یک نبرد وحشیانه دربرابر نیروهای نال قرار دارد؛ او قصد دارد آن‌ها را شکست دهد و بعد هم آن‌ها را از خیابان‌های منهتن بیرون کند. در این مسیر، وینتر سولجر و فالکون هم به کمک این مرد ستاره‌دار می‌روند... اما یک تاریکی خاصی درون استیو وجود دارد که او در تلاش است تا آن را از بین ببرد. آیا نزدیک‌ترین دوستان استیو می‌توانند در طی این مسیر به او کمک کنند یا اینکه او تسلیم سایه‌ها خواهد شد؟ دنی لور و میرکو کولاک به یکدیگر پیوستند تا یک داستان پیچیده و ترسناک را از قلب نبرد دربرابر نال، تعریف کنند.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده