نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۲

جف جانز از برنامه‌های خود برای ادامه Batman: Three Jokers می‌گوید

جف جانز اخیرا اعلام کرد که او به‌همراه جیسون فابوک درباره برنامه‌هایی که برای دنباله احتمالی مینی سری تحسین‌شده‌ی Batman: Three Jokers دارند، صحبت کرده است.

مینی سری Batman: Three Jokers که محبوبیت زیادی به‌دست آورد و به مجموعه DC Black Label تعلق داشت، افشاگری‌های خیلی زیاد و مهمی را درباره افسانه‌های بتمن انجام داد؛ از جمله تغییرات بزرگی که برای چندین شخصیت ایجاد کرد و فضای خیلی زیادی را برای داستان‌های بعدی و ماجراجویی‌های جدید به وجود آورد. در حقیقت، جف جانز که نویسنده این مینی سری بود، در جدیدترین اخبار دنیای کمیک تایید کرد که او و هنرمند مجموعه یعنی جیسون فابوک اخیرا با یکدیگر درباره برنامه‌های احتمالی صحبت‌هایی داشتند؛ از آنجایی که احتمال بازگشت یک دنباله برای سه جوکر وجود دارد. البته در حال حاضر هنوز هیچ جزئیاتی منتشر نشده است.

بااین‌حال، جانز به این موضوع اشاره کرد که آن‌ها برنامه‌هایی برای ادامه ماجرا دارند؛ این نویسنده قرار است از اتفاقاتی که در قسمت سوم و آخر مینی سری اول رخ داده بود، استفاده کند و داستان جدید را بنویسد. او در گفتگویی که با گزارشگر سایت خبری سی‌بی‌آر داشت، اینطور درباره برنامه‌های خود صحبت کرد: «من و جی، همین حالا هم یک داستان داریم که می‌خواهیم آن را برای مخاطبان تعریف کنیم؛ داستانی که یکی از پایان‌بندی‌های زیادی را که داشتیم، ادامه می‌دهد. ما در حال حاضر واقعا نمی‌توانیم خیلی درباره این داستان صحبت کنیم». پایان‌بندی‌هایی که در مینی سری سه جوکر رخ داد، واقعا مسیرهای مختلف و جدیدی را مقابل اعضای خانواده بتمن و همچنین شاهزاده دلقک جرم و جنایت قرار داد.

از یک طرف جزئیات شگفت‌انگیزی درباره گذشته جوکر افشا شد؛ از طرف دیگر بتمن رازهایی درباره آنتاگونیست قدیمی خود داشت و درگیری او با جیسون تاد؛ درنهایت هم باربارا گوردن در این خط داستانی تصمیمات بسیار مهمی را درباره فعالیت‌های خودشان در زمینه مبارزه با جرم و جنایت گرفت. همین موضوعات باعث شد تا جانز و فابوک، گزینه‌های خیلی زیادی برای نوشتن یک دنباله و بررسی ماجراجویی‌های جدید داشته باشند. با اینکه شرکت دی سی هنوز به‌صورت رسمی نوشتن و انتشار دنباله سه جوکر را تایید نکرده است، اما تحسین گسترده منتقدان از این مینی سری و موفقیت خیلی زیادی که در زمینه فروش به‌دست آمد، باعث می‌شود که احتمال رخ دادن چنین اتفاقی خیلی خیلی بالا برود.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده