نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۰

شرکت دی سی تصاویر پیشنمایشی Endless Winter را منتشر کرد

شرکت دی سی اخیرا قسمت ابتدایی رویداد کراس اوری جدید خود به نام Endless Winter را منتشر کرد؛ رویدادی که اعضای لیگ عدالت را در مقابل یک نیروی باستانی و شمالی قرار می‌دهد.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت دی سی اخیرا اولین نگاه اجمالی به رویداد کراس اوری Justice League: Endless Winter را منتشر کرده است. این رویداد قرار است که ابرقهرمانان را در برابر یک تهدید باستانی به نام فراست کینگ قرار دهد. این خط داستانی هفتگی و ۹ قسمتی با قسمت اول سری کتاب کمیک Justice League: Endless Winter آغاز می‌شود و به دنبال آن هم قسمت ۷۶۷ سری کتاب کمیک The Flash و بعد هم قسمت اول سری کتاب کمیک Superman: Endless Winter راه آن را ادامه می‌دهند. علاوه‌بر داستان اصلی، ما شاهد یک سری فلش بک‌های خاص هم هستیم که به‌صورت عمده در هر قسمت نشان داده می‌شود.

ما در این فلش بک‌ها، اعضای لیگ عدالت را می‌بینیم که در دوران وایکینگی قرار دارند. این نسخه از لیگ شامل بلک ادم و ملکه آمازونی‌ها به نام هیپولیتا و غیره خواهد بود. قسمت اول سری کتاب کمیک Justice League: Endless Winter در تاریخ ۱ دسامبر (۱۱ آذر) توسط شرکت دی سی کامیکس منتشر می‌شود. خلاصه داستان رسمی هر قسمت و پیشنمایش منتشر شده از این رویداد به شرح زیر است:

  • قسمت اول سری کتاب کمیک JUSTICE LEAGUE: ENDLESS WINTER:

رویداد کراس اوری این فصل، در همین نقطه آغاز می‌شد. اعضای لیگ عدالت با یک طوفان بسیار بزرگ و جهانی برخورد می‌کنند که توانایی نابود کردن همه را دارد؛ طوفانی که از جهت مکان قبلی Fortress of Solitude در حال آمدن است. در این رویداد، فراست کینگ وارد می‌شود... یک هیولای دیوانه و البته قدرتمند که یک ارتش را تحت فرمان خودش دارد! چه رمز و راز ویرانگری در گذشته نهفته است؟ چطور این فراست کینگ با ملکه هیپولیتا، سوامپ تینگ، شاهزاده وایکینگ و متحده عجیب آنها یعنی بلک ادم ارتباط دارد؟ دو خط زمانی به مرور زمان و در هر قسمت این رویداد بزرگ، سرنخ‌ها و اسرار بیشتری را برای ما آشکار می‌کنند.

  • قسمت ۷۶۷ سری کتاب کمیک THE FLASH:

زمانی که تمام قهرمانان جهان با سرعت در تلاش هستند تا این وضعیت منجمد کننده را که سرتاسر جهان را در خود فرو برده است، متوقف کنند، سریعترین مرد جهان با سرعت زیاد مستقیم به سمت بلک ادم می‌رود. از آنجایی که کل سیاره در حال از دست دادن امید خود است، فلش و فرمانروای کانداک باید با کمک هم راهی را پیدا کنند. در همین حین هم یک داستان از گذشته بلک ادم، ارتباط او با این تهدید را آشکار می‌کند؛ تهدیدی که حالا برگشته تا دنیا را با وضعیت منجمد کننده و وحشت بسیار سرد به پایان برساند.

  • قسمت اول SUPERMAN: ENDLESS WINTER SPECIAL:

زمانی که ارتش هیولاهای یخی فراست کینگ به زندگی می‌آیند، سوپرمن خودش را در میان یک نبرد حماسی در برابر این هیولاها می‌بیند که باید با آنها مبارزه کند.آیا این هجوم هیولاهای یخی برای مرد پولادین زیاد است یا اینکه او می‌تواند آنها را پیش از اینکه دنیا را تبدیل به ویرانه کنند و همه جا را تبدیل به یخ کنند، متوقف کند؟

تصویر جلد قسمت اول سری کتاب کمیک JUSTICE LEAGUE: ENDLESS WINTER


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده