نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۵

رویداد ترسناک King in Black به اولین خانواده دنیای مارول هم رسید

قسمت ۲۰ مجموعه Fantastic Four که یکی از قسمت‌های فرعی رویداد King in Black محسوب می‌شود، نشان می‌دهد که یک سیمبیوت بیگانه با یکی از چهار شگفت‌انگیز ادغام شده است.

رویداد King in Black که قرار است در ماه دسامبر سال جاری میلادی آغاز شود، قصد دارد دنیای مارول را سراسر در ترس و وحشت فرو ببرد. سابقا به این موضوع اشاره شده بود که اعضای تیم چهار شگفت‌انگیز هم قرار است در این مخمصه گرفتار شوند. حالا در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، تصویری از قسمت فرعی و منحصر‌به‌فرد این رویداد منتشر شده که نشان می‌دهد یکی از اعضای اولین خانواده مارول، با سیمبیوت مخصوص به خودش درگیر شده است. قسمت ۲۹ سری کتاب کمیک Fantastic Four قرار است در ماه فوریه سال ۲۰۲۱ منتشر شد؛ یکی از قسمت‌های فرعی که نوشتن داستان آن برعهده دن اسلات و طراحی تصاویر آن هم برعهده زی کارلوس است.

خلاصه داستانی که برای این قسمت منتشر شده است، نشان می‌دهد که یک سیمبیوت با یکی از اعضای تیم چهار شگفت‌انگیز ادغام می‌شود؛ البته در حال حاضر هنوز هویت این قهرمان مشخص نیست و برای فهمیدن آن باید صبر کنیم. یکی دیگر از تغییراتی که در قسمت ۲۹ این مجموعه رخ می‌دهد، شامل شخصیت «آنسین» می‌شود (همان نیک فیوری که در سازمان شیلد فعالیت می‌کرد). او در این مجموعه در حال جمع‌آوری یک تیم است که آن‌ها را برای یک مأموریت مخفی در فضا آماده کند. اخیرا فیوری بینایی انسانی خود را دوباره به‌دست آورده است و واچرِ احیا شده به نام Uatu هم یک نقش جدید در اختیار او قرار داده است.

حالا هر مأموریت مخفی‌ای که آنسین قصد نظارت روی آن را دارد، اهمیت خیلی زیادی ندارد. احتمالا ارتباط مستقیم و زیادی با تحقیقات او که در رویداد Empyre آغاز کرده بود، دارد؛ همان تحقیقاتی که فیوری در طی آن به‌دنبال سلاح‌های باستانی خاصی می‌گشت که مردم کوتاتی از آن‌ها استفاده می‌کردند. تصویر جلد و خلاصه داستانی که برای قسمت ۲۹ سری کتاب کمیک Fantastic Four برای ماه فوریه سال ۲۰۲۱ منتشر شده، به شرح زیر است:

در میان هرج و مرجی که رویداد KING IN BLACK به وجود آورده، یک سیمبیوت با یکی از اعضای اولین خانواده مارول اذغام می‌شود! علاوه‌بر این، در این قسمت هم شخصیت آنسین در حال جمع‌آوری یک گروه خاص است که یک مأموریت مخفی را در اعماق فضا به‌راه بیاندازد.

تصویر جلد قسمت ۲۹ سری کتاب کمیک FANTASTIC FOUR هیومن تورچ و سیمبیوت‌ها


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده