نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۵

ترس از نال در سری کتاب کمیک Guardians of the Galaxy به کل کهکشان رسید

سرتاسر دنیای مارول در حال آماده‌سازی برای آمدن نال هستند. حالا هم که اعضای گروه نگهبانان کهکشان و همچنین دیگر نیروهای کهکشانی از وجود او خبردار شده‌اند.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۸ سری کتاب کمیک Guardians of the Galaxy و قسمت ۱ سری کتاب کمیک Web of Venom: Empyre's End را برای شما فاش کند.

.

.

.

رویداد کراس اوری جدید شرکت مارول به نام King in Black قرار است قدرت کامل نال، خدای تاریک سیمبیوت‌ها را، به دنیای پهناور این شرکت انتشاراتی بیاورد. تنها تعداد معدودی از موجودات توانسته‌اند حضور او و همچنین نزدیک شدنش به سیاره زمین را احساس کنند. اما حالا، سرتاسر کهکشان از آمدن او خبردار شده‌اند. در چند وقت اخیر، نال در حال گسترش دادن تهدید خود در سرتاسر کهکشان بوده است و یک سری حملات قابل توجهی هم علیه امپراطوری‌های کهکشانی مهم انجام داده است. همین موضوع باعث شده تا اعضای گروه نگهبانان کهکشان و دیگر قهرمانان کهکشانی مارول، به خطری که او برای جهان به وجود می‌آورد، پی ببرند.

بعد از ماجراهای رویداد Absolute Carnage، نال بیدار شد و در سرتاسر جهان می‌چرخد تا بلکه به این طریق قدرت تاریک و نفوذ خود را در سرتاسر جهان گسترش دهد. اما از آنجایی که دیگر خیلی به او پرداخته نمی‌شد، فقط یک سری موجودات خاص و معدود در جهان مانند ونوم به‌صورت کاملا اطمینان داشتند که او در حال آمدن به سمت سیاره زمین است. تا به همین لحظه نال حسابی اسم خود را در دنیای مارول سر زبان‌ها انداخته است و اخیرا هم خودش را به نیروهای کهکشانی داخل کیهان نشان داده است. خط داستانی The Web of Venom: Empyre's End روی قلمروهای بیرونی کهکشان مارول تمرکز دارد؛ جایی که یک کشتی کری/اسکرال، یک وسیله نقلیه فراری را پیدا کردند که در تاریکی شناور شده بود.

اعضای گروه نگهبانان کهکشان در حال صحبت کردن درباره نال

تالس، یک سرباز اسکرالی که با کاپیتان مارول دوست شده بود، آخرین بازمانده از یک مأموریت در عمق لبه‌های بیرونی کهکشان محسوب می‌شد. او بارها و بارها نسبت به اینکه کسی نباید نال را آزاد کند اخطار داده بود و از اتفاقاتی هم که رخ داد، کاملا خبر باشد. بااین‌حال، باز هم آن‌ها یک کشتی متحد را آماده کردند تا به سمت او بروند و او را بازگردانند. تالس بعد از اینکه به‌هوش آمده بود و می‌لرزید، درباره مأموریت خود برای کاپیتان این کشتی توضیح داد. به دستور مستقیم Emperor Hulking، یک گروه از سربازان اسکرالی و کری به ماموریتی فرستاده شدند تا در مورد تعدادی از سیاره‌های مستعمره تحقیق کنند؛ سیاره‌هایی که به نظر می‌رسید توسط تاریکی تغذیه شده بودند.

در ابتدا، آن‌ها تصور می‌کردند که این اتفاق فقط یک خطای فنی باشد؛ آن‌ها اصلا متوجه نشده بودند که دنیاهای از دست رفته، یک مسیر و الگو را برای عبور در جهان تشکیل داده‌اند. سربازهای اسکرال و کری بلافاصله تحقیق و بررسی یک ایستگاه ارتباطی متروکه را آغاز کردند تا سریع به نتیجه برسند. خیلی نگذشته بود که آن‌ها تعدادی از سیمبیوت‌ها را پیدا کردند که با خشونت زیادی سعی در خوردن، تسخیر کردن یا کشتن آن‌ها را داشتند. تارنا، M'Lanz و تالس توانستند برای مدت کوتاهی از آن‌جا فرار کنند. آن‌ها از کشتی خود استفاده کردند تا از سیمبیوت‌ها پیشی بگیرند و جان خود را نجات دهند. اما این موجودات خیلی زود توانستند خود را به این کشتی برسانند، سوار آن شوند و فشار حمله را بیشتر کنند.

در طی همین ماجرا بود که M'Lanz جان خود را از دست داد و تالس هم کاری کرد تا مطمئن شود که تارنا به واسطه یک وسیله نقلیه از آن‌جا فرار می‌کند؛ تا بلکه به این طریق او بتواند به امپایر درباره این اتفاق اخطار دهد. این در حالی بود که خودش آن‌جا ماند تا با مبارزه، حواس سیمبیوت‌ها را به خود پرت کند. مدتی نگذشته بود که تالس خودش را دربرابر نال دید و به سختی توانست به واسطه یک پاد دیگر، از آن‌جا فرار کند. اما آن کشتی‌ای هم که در حال حمل کردن او بود، خیلی زود توسط نال احاطه شد. درست در همین حین، یک کنگره هم بین افراد قدرتمند مختلف که در سرتاسر کهکشان دنیای مارول قرار داشتند، برگزار شده بود.

تالس در حال صحبت و نگاه کردن به شخصیت نال در فضا

آن‌ها در قسمت ۸ سری کتاب کمیک Guardians of the Galaxy تمام تلاش خود را کردند تا یک قتل آشکار را که توسط مارول بوی انجام می‌شد، ترتیب دهند. از طرف دیگر هم تهدید بمب Chitauri با اعلام هشدار نماینده سیلنیوس به نام زورالیس گوپا خنثی شد. خیلی زود مشخص شد که این ماجراها زیر سر Profiteer است تا برای این قهرمان جوان پاپوش درست کند و یک نبرد بین کهکشانی به راه بیندازد. او اعلام کرد که سیاره او هم توسط همان تاریکی خاصی که تعداد زیادی از جهان‌های مستعمره را تغذیه کرده، احاطه شده است. او به نیروها و متحدان باقیمانده خود دستور داد تا به تک تک سیاره‌های دیگری که می‌توانند، اخطار دهند.

آن‌ها قصد داشتند تا با این کار، از شرارتی که در حال آمدن بود، به سرتاسر کهکشان اطلاع دهند. این بمب توسط Profiteer حذف شد و کنگره هم نجات پیدا کرد. او معتقد بود که یک ارتش بزرگتر از امپراطوری‌ها و قهرمانان می‌توانند با چنین نیرویی مقابله کنند و قطعا نتیجه بهتری خواهند داشت. با اینکه آمدن چنین موجودی در آینده بسیار نگران‌کننده است، اما حالا دیگر کل کهکشان از وجود نال و آمدن او خبردار شده‌اند و می‌توانند حسابی خودشان را برای آن نبرد بزرگ آماده کنند. کل نیروهای کهکشانی درکنار یکدیگر می‌توانند ارتش قدرتمندی را تشکیل دهند؛ آنقدر قدرتمند که جلوی نال و گسترش قدرت او بایستند. اما آن‌ها یا باید بیش‌ازپیش دربرابر این تهدید متحد شوند و ایستادگی کنند یا اینکه خطر شکستن و نابود شدن را به جان بخرند.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده