نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی برادر آیور در سری کتاب کمیک Assassin's Creed Valhalla و شمشیر مخصوص او

کمیک پیش درآمدی بازی Assassin's Creed Valhalla برادر بزرگتر شخصیت آیور به نام سیگرد را معرفی می‌کند و نشان می‌دهد که او چطور سلاح خود را به‌دست می‌آورد.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۱ سری کتاب کمیک Assassin's Creed Valhalla: Song of Glory را برای شما فاش کند.

.

.

.

دنیای بازی Assassin's Creed Valhalla خیلی عظیم است. زمانی‌که بازیکنان ماجراجویی‌های آیور را در سرتاسر انگلستان تجربه می‌کنند، با تعداد خیلی زیادی از شخصیت‌ها هم برخورد خواهند کرد؛ چه شخصیت‌های جدید و چه قدیمی. حالا سری کتاب کمیک Assassin's Creed Valhalla: Song of Glory برای اینکه بتواند انتقال به این دنیای جدید را آسان کند، هم خود آیور و هم یک سری از شخصیت‌های مهم و کلیدی در این داستان را معرفی می‌کند. یکی از افراد خیلی مهم در این دنیا، سیگرد، برادر ناتنی آیور است؛ کسی که طرفداران برای اولین‌بار در همین قسمت با او ملاقات خواهند کرد.

این قسمت به این منظور طراحی شده که بازیکنان با شخصیتِ کاراکترهای درون بازی بیشتر آشنا شوند و میان آن‌ها بچرخند؛ نشان دهد که هر کدام از آن‌ها چه خصوصیت‌هایی دارند تا بازیکنان با یک شناختی وارد دنیای بازی شوند. درحالی‌که آیور یک جنگجوی خشن و در عین حال بی‌پروا نشان داده شده، به‌نظر می‌رسد که برادر او یعنی سیگرد دقیقا نقطه مقابل او است. زمانی‌که این خواهر و برادر از هم جدا بودند، آیور تصمیم گرفت که یک روستا را از حمله پادشاهی رقیب آزاد کند. اما آیور به‌جای اینکه به توصیه‌های متحدان خود گوش کند و یک نقشه خوب بکشد، کار خودش را انجام داد و از هر نوع رویکرد ایمنی صرف‌نظر کرد.

شخصیت آیور در حال صحبت با اعضای ارتش خود

او آنقدر بی‌پروا پیش رفت که متحدان وایکینگی او واقعا آرزو کردند که ایکاش سیگرد همراه آن‌ها بود. درست در همان زمان، سیگرد در بلغارستان بود. او تا این حد از خانه خود دور شده بود و به‌دنبال مردی به نام تکین می‌گشت؛ کسی که می‌توانست شمشیرهایی را با کالیبر نابرابر از فولاد بوته‌ای بسازد. سیگرد توانست بالاخره تکین را پیدا کند و متوجه شد که خوشبختانه این مرد از قبل آن شمشیری را که او دنبالش بود، ساخته است. تکین اعلام کرد که این شمشیر را برای برادرش ساخته بود؛ کسی که پیش از دریافت این شمشیر، توسط وایکینگ‌ها به قتل رسید. حالا تکین قصد داشت که انتقام خود را از سیگرد بگیرد و با همان شمشیر که باید از برادرش مراقبت می‌کرد، او را به قتل برساند.

سیگرد کمی برای تکین و زندگی او دلسوزی کرد و بلافاصله وارد عمل شد؛ او، آن وحشی‌ای را که پشت سرش بود، به قتل رساند و بعد هم به زندگی تکین با یک نیزه درون صورتش پایان داد. سیگرد نشان داد که چرا دوستانش برای حضور او در مأموریت‌هایشان دلتنگ شده‌اند. او خیلی سریع کار تکین را به پایان رساند و باری دیگر ثابت کرد که چرا به اینکه در میدان نبرد استراتژیک‌تر از آیور عمل می‌کند، شهرت دارد. او یک چاقو کوچک را که بزرگ‌ترین تهدید را در آن اتاق به وجود می‌آورد، پیش از اینکه کامل زندگی تکین را به پایان برساند، پنهان کرد. حالا سیگرد، شمشیر Vengeance را برای خودش کسب کرده است. سیگرد در بازی Assassin's Creed Valhalla که دوازدهمین قسمت اصلی از سری بازی اساسینز کرید محسوب می‌شود، به‌عنوان یک شخصیت برجسته حضور دارد.

برادر آیور، سیگرد در حال صحبت با سازنده شمشیر Vengeance

بازی والهالا ماجراجویی‌های آیور را حکایت می‌کند. از آنجایی که جنگ‌های مداوم در نروژ به وجود می‌آمد، قبیله آیور به سمت انگلستان رفتند تا از آن همه جنگ در امان باشند. اما آیور به محض رسیدن به انگلستان، مجبور شد تا از تک تک مهارت‌های خود برای ساختن یک خانه برای مردم خودش استفاده کند. او با پادشاهی‌های مختلف در کشور انگلستان اتحاد برقرار کرد و دشمنانی را هم که آن‌ها را در آن‌جا نمی‌خواستند، شکست داد. بازی Assassin's Creed Valhalla قرار است در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس، پی سی و گوگل استیدیا عرضه شود. نسخه مربوط‌به پلی استیشن ۵ هم در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) عرضه خواهد شد.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده