نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۶

مارول کامیکس در سری کتاب کمیک Avengers از رویداد مرموز جدید خود خبر داد

یک تیزر برای قسمت ۳۸ سری کتاب کمیک Avengers منتشر شده که چهار صحنه مختلف را نشان می‌دهد؛ اینکه چطور گذشته، حال و آینده دنیای مارول برای رویداد مرموز سال ۲۰۲۱ برخورد می‌کنند.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت مارول کامیکس یک تیزر را برای قسمت ۳۸ سری کتاب کمیک Avengers که هفته جاری عرضه می‌شود، منتشر کرد؛ تیزری که در آن نگاهی اجمالی به آن چیزی که مارول برای سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته است، وجود دارد. بالای تصویر تیزر اینطور نوشته است: «گذشته، حال  وآینده دنیای مارول با هم برخورد می‌کنند». طراحی تصویر را اد مک‌گینس انجام داده است که در قسمت اول ما شاهد یک دست تیره هستیم که یک جمجمه را نگه داشته است، آن هم درحالی‌که یک هزارپا در حال بیرون آمدن از سوراخ چشم است؛ در قسمت دوم یک زاغ سیاه وجود دارد که روی شانه آپوکالیپس (دشمن سابق تیم مردان ایکس و متحد فعلی آن‌ها) ایستاده است؛ قسمت سوم هالک را نشان می‌دهد که سعی دارد پای بزرگ و سبز خود را روی یک مار لغزنده قرار دهد؛ درنهایت هم ما شاهد یک کوسه فضایی هستیم که در حال دور شدن از یک سیاره فلزی است یا یک ایستگاه فضایی بزرگ.

درکنار این تصویر ویراستار هم عبارتی را برای مخاطبان نوشته است که به این شرح است: «با دقت نگاه کنید... مسیر منتهی به مارول کامیکس ۲۰۲۱ از همین‌جا آغاز می‌شود». مدت خیلی کمی است که سری کتاب کمیک Avengers خط داستانی عصر کانشو را به پایان رساندند. در این خط داستانی ما شاهد این بودیم که موون نایت خودش را با کانشو هم‌راستا کرده بود؛ آن هم بعد از اینکه خدای ماه، مفیستو را به قتل رساند، قدرت‌های اعضای تیم انتقام جویان را گفت و شکل دنیا را به دلخواه کانشو تغییر داد. البته باید به این نکته هم توجه داشت که کشتن شیطان بسیار سخت است. مفیستو هم از طرف دیگر در بخش زیادی از این مجموعه قدرتمندترین قهرمانان زمین از جیسون آرون، در پس‌زمینه در حال توطئه و نقشه کشیدن بود.

تیزر شرکت مارول برای رویداد کمیکی سال ۲۰۲۱ خود

هر رویداد بزرگی که شرکت مارول برای سال ۲۰۲۱ در آستین داشته باشد، سرنخ‌ها و نشانه‌های آن در همین چهار تصویر پنهان شده است. جزئیات بیشتر هم احتمالا ارتباط خیلی زیادی با خود مفیستو دارد. خط داستانی بعدی سری کتاب کمیک انتقام جویان در رویداد Enter the Phoenix آغاز می‌شود؛ در این خط داستانی هم نیروی فینکس به زمین بازمی‌گردد و به‌دنبال یک میزبان جدید است. قهرمانان و شروران سرتاسر دنیای مارول با یکدیگر مبارزه می‌کنند تا بتوانند میزبان خوب و مناسب برای فینکس باشند. درست همان‌طور که تصاویر جلد قسمت ۴۰ این مجموعه، شامل نسخه‌های فینکسی شخصیت بلک پنتر، ولورین، کاپیتان آمریکا، نیمور و شی-هالک بود. قسمت ۳۸ سری کتاب کمیک Avengers نوشته جیسون آرون و هنرمندی اد مک‌گینس در تاریخ ۴ نوامبر منتشر می‌شود. خلاصه داستان این قسمت به شرح زیر است:

اعضای تیم انتقام جویان سیاره زمین را از دست خدای ماه نجات دادند. اما بازگشت یک مرغ آتشین کیهانی خاص که می‌تواند سیاره را به آتش بکشد، فرصت زیادی را برای خوشحالی کردن و استراحت را در اختیار قهرمانان زمین نمی‌گذارد. علاوه‌بر این: شاید شیطان مرده باشد. اما تهدید مفیستو همچنان ادامه دارد؛ آن هم با میراثی که در بخش‌های پیشین و ناگفته داستان‌های قدرتمندترین قهرمانان زمین قرار داده است.

آیرون من، بلک پنتر، ثور، کاپیتان آمریکا، کاپیتان مارول و مفیستو در کنار هم

بلک پنتر به همراه نیروی فینکس در سری کتاب کمیک avengers

شخصیت بلک پنتر در یک تصویر هنری قرمز رنگ


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده