نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۹

مارول گالاکتوس جدید خود را در سری کتاب کمیک Fantastic Four معرفی کرد

شرکت مارول کامیکس اخیرا در قسمت ۴ سری کتاب کمیک Fantastic Four: Antithesis گالاکتوس جدید خود را معرفی کرد؛ کسی که شاید بتواند شخصیت Antithesis را شکست دهد.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۳ سری کتاب کمیک Fantastic Four: Antithesis را برای شما فاش کند.

.

.

.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت مارول کامیکس گالاکتوس جدید خود را به مخاطبان نمایش داد. درست در همین خط داستانی‌ای که مارک وید و نیل آدمز در سری کتاب کمیک Fantastic Four: Antithesis نوشته‌اند، یک بلعنده جهان جدید به وجود آمده است؛ بلعنده‌ای که حالا شکل یک عضو محبوب گروه چهار شگفت‌انگیز را دارد. شاید اینطور بتوان گفت که این شخصیت، خطرناک‌ترین نسخه این کاراکتر کیهانی تاریخ است! در طی چند سال اخیر، خط داستانی خاصی وجود نداشت که بتوان گفت گالاکتوس در آن نقش ابرشرور اصلی داستان را برعهده داشته است. در حقیقت، برهه زمانی‌ای وجود داشت که در آن گالاکتوس با عنوان آورنده زندگی شناخته می‌شد.

حالا در این خط داستانی، گالاکتوس به سراغ اعضای تیم چهار شگفت‌انگیز رفت و از آن‌ها خواست که در نابود کردن Antithesis به او کمک کنند. Antithesis یک شخصیت ضد گالاکتوس است که قصد دارد تمام موجودات زنده را تبدیل به افراد و سربازان مخصوص خودش بکند. قهرمانان هم برای اینکه بتوانند این کار را انجام دهند، تصمیم مهمی گرفتند. رید ریچاردز خودش را تبدیل به گالاکتوس کرد، لباس مخصوص و نمادین این شخصیت را پوشید و خودش را با قدرت کیهانی یا همان پاور کازمیک ادغام کرد. در لحظه تکان دهنده‌ای که در آخر این قسمت از سری کتاب کمیک رخ می‌دهد، ما شاهد این هستیم که در آینده سو ریچاردز، جانی استورم، تینگ و گالان مجبور هستند که برای نجات جهان، با این گالاکتوس جدید، به یک مبارزه تن به تن بروند.

شخصیت رید ریچاردز در قالب گالاکتوس جدید

نیل آدامز در طی مصاحبه‌ای که اوایل سال جاری با سای فای وایر داشت، اینطور درباره این مجموعه گفت:

حقیقت ماجرا این است که هر زمان از من خواسته شده تا کاری را انجام دهم، تقریبا آزادی کامل را برای انجام آن کار خاص در اختیار من قرار دادند. اما هر از گاهی که موضوع کار تیم چهار شگفت‌انگیز است، من مدام به این موضوع فکر می‌کنم، می‌دانید، در گذشته یک جک کربی و یک جان بوسما وجود داشت که کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام داده بودند. تا جایی که به من ارتباط دارد، آن بهترین کاری است که من باید خودم را به آن برسانم و هدفم باید همان باشد. آن‌ها عالی بودند و به‌طرز فوق‌العاده‌ای تیم چهار شگفت‌انگیز را ترسیم کردند. تنها یک داستان واقعی درباره تیم چهار شگفت‌انگیز وجود دارد.

سایر داستان‌ها صرفا فقط وجود دارند که مطالعه شوند. آن داستان هم ماجرای Galactus and the Silver Surfer است. فقط همین خط داستانی. این داستان دقیقا همان جایی است که جک کربی، سیلور سرفر را معرفی کرد. او این شخصیت را خلق کرد که روی یک تخته موج‌سواری می‌کرد و در سرتاسر کهکشان می‌چرخید. ما او را دیدیم و بلافاصله عاشق او شدیم.

خلاصه داستانی که برای قسمت ۴ سری کتاب کمیک Fantastic Four: Antithesis منتشر شده، به شرح زیر است (این قسمت، آخرین قسمتی است که در این مینی سری منتشر خواهد شد):

«رید ریچاردز فداکاری آخر و نهایی را هم انجام داد تا کهکشان را هم از دست گالاکتوس و هم Antithesis نجات دهد. او برای انجام این کار، خودش را محکوم کرد که یک عمر در میان ستاره‌ها زندگی کند! با آقای گالاکتیک آشنا شوید!»


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده