نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۰

تصویر جدید جلد قسمت اول King in Black همه شخصیت‌های سیمبیوتی را نشان می‌دهد

تاد ناک تصویر جلد دسته جمعی‌ای را از قسمت اول سری کتاب کمیک King in Black را منتشر کرده که ما در آن شاهد حضور تک تک سیمبیوت‌های تاریخ مارول کامیکس هستیم.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، هنرمندی به نام تاد ناک و رنگ‌آمیزی به نام ریچل رزنبرگ تصویر جلدی را برای قسمت اول سری کتاب کمیک King in Black منتشر کردند. ما در این تصویر، شاهد یک دیدار خانوادگی هستیم که تمام سیمبیوت‌ها در آن حضور دارند؛ تصویری که در آن تک تک Klyntarهایی که تا به امروز در صفحه‌های خانه ایده‌ها حضور داشته‌اند، دیده می‌شوند. King in Black یک رویداد جدید و البته بسیار بزرگ از شرکت مارول کامیکس است که در پنج قسمت منتشر می‌شود. در این تصویر خود خدای سیمبیوت‌ها یعنی نال هم دیده می‌شود که به‌صورت قدرتمند روی جلد حضور پیدا کرده است.

او درکنار خود مجموعه بزرگی از شخصیت‌های سیمبیوتی محبوب را دارد و اگر با دقت به تصویر نگاه کنید، نشانه‌های مختلفی را که طراح برایتان باقی گذاشته، می‌بینید. در این تصویر، از شخصیت‌های بسیار محبوبی مانند ونوم و کارنیج تا شخصیت‌هایی مانند گوئنوم، اسکریم، تاکسین، آنتی ونوم، ایجنت ونوم و حتی Venomsaurus هم در میان دیگر کاراکترها حضور دارند؛ رسما می‌توان گفت که کل باند اینجا حضور دارند و دیده می‌شوند. خلاصه داستان رسمی قسمت اول سری کتاب کمیک King in Black هم به این موضوع اشاره داشت که نال راهپیمایی مرگبار خود را به زمین می‌آورد و بدتر از آن این است که خودش به‌تنهایی به زمین نمی‌آید!

در همان خلاصه داستان مشخص شده بود که او صدها هزار اژدهای سیمبیوتی را هم همراه خودش می‌آورد که تحت فرمان او هستند. King in Black یک نیروی قدرتمند است که قهرمانان زمین تا به امروز حتی با شبیه به آن هم برخورد نداشته‌اند. ادی براک یا همان ونوم در گذشته هرج و مرجی را که تنها یکی از هیولاهای سیمبیوتی نال به وجود آورده، دیده است و می‌داند که خود نال قادر به انجام چه کارهای وحشتناکی است. آیا او می‌تواند از رویایی با خود خدای نابودی و پوچی جان سالم به در ببرد؟ بعد از گذشت ۲ سال از مجموعه حماسی Venom، بالاخره قرار است یک بخش مهم و حیاتی به وجود بیاید؛ بخشی که می‌تواند تمام چیزهایی را که ما فکر می‌کردیم درباره سیمبیوت‌ها می‌دانیم، تغییر دهد! این رویداد توسط دانی کیتس، رایان استگمن، جی پی میر، فرانک مارتین و کلیتون کاولز منتشر می‌شود. نویسندگی داستان قسمت اول برعهده دانی کیتس و طراحی آن توسط رایان استگمن انجام شده است.

قسمت اول سری کتاب کمیک King in Black در تاریخ ۲ دسامبر (۱۲ آذر) توسط شرکت مارول کامیکس عرضه خواهد شد.

حضور همه شخصیت‌های سیمبیوتی در جلد قسمت اول سری کتاب کمیک king in black


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده