نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۰

یک تیم جدید و قدرتمندترین قهرمان دنیای مارول به رویداد کمیکی King in Black پیوستند

براساس اطلاعات جدیدی که اخیرا منتشر شده، مشخص شد که قدرتمندترین قهرمان مارول و همچنین یک تیم قهرمانی جدید، قرار است در رویداد King in Black به جمع دیگر قهرمانان بپیوندند.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، یکی از قوی‌ترین موجودات دنیای مارول قرار است در رویداد King In Black که حول محور ونوم می‌چرخد، حضور پیدا کند. هنرمند این مینی سری یعنی رایان استگمن اخیرا تصویر یک طرح را در صفحه توییتر خود منتشر کرد که ویژگی‌های آن، شخصیت رابرت رینولدز ملقب به سنتری را نشان می‌دهد. در این تصویر، به نظر می‌آید که سنتری در بخش خالی فضا شناور است و شنل او هم در پشتش قرار دارد. در پشت تصویر، استگمن چندین بار حروف BWS نوشته که مربوط‌به عبارت «Black With Stars» می‌شود؛ همین موضوع نشان می‌دهد که رینولدز در اعماق فضا قرار دارد. علاوه‌بر این، استگمن در توییت خود نوشته: «تو هنوز آماده نیستی».

سنتری «قدرت میلیون‌های خورشید در حال انفجار» را دارد. همین قدرت، توانایی‌های خورشیدی خیلی زیادی مانند توانایی‌های سوپرمن در دنیای دی سی کامیکس را به این قهرمان می‌دهد. اما مشکلی که وجود دارد، این است که رینولدز از یک بحران شکاف شخصیتی رنج می‌برد؛ چیزی که باعث تولد هویت «ووید» شده بود. ووید تجسم تاریکی است و در نقش بزرگ‌ترین دشمن سنتری ظاهر می‌شود. سنتری بارها و بارها هم نقش دشمن و هم نقش دوست را برای قهرمانان دنیای مارول ایفا کرده است. او حتی در دورانی نقش یکی از اعضای تیم انتقام‌جویان را داشت. در گذشته، سنتری در مجموعه Doctor Strange از دانی کیتس و گابریل هرناندز هم ظاهر شده بود.

طراحی تصویر شخصیت سنتری به صورت سفید و سیاه

دکتر استرنج از سنتری کمک خواسته بود تا به سرزمین آزگارد برود؛ او قصد داشت به این طریق توانایی‌های جادویی خود را تا حد زیادی افزایش دهد. اما زمانی‌که استرنج توسط ووید تسخیر شد، نقشه‌اش نتیجه معکوسی داشت. رینولدز که حسابی عصبانی شده بود، به استرنج گفت که دیگر هیچوقت با عجله با او ارتباط برقرار نکند. رویداد King In Black چیزی است که کیتس به واسطه آن می‌خواهد داستان ونوم را به پیچیدگی زیادی بکشاند. در این رویداد، ما شاهد خدای تاریکی یعنی نال هستیم که به زمین می‌آید. از طرف دیگر هم در خبری اعلام شده بود که شرکت مارول قصد دارد در ماه سپتامبر سال جاری، جدیدترین گروه قهرمانی خود را معرفی کند.

در ابتدا، مارول کامیکس در نظر داشت که جدیدترین گروه قهرمانی خود یعنی The Union را در ماه فوریه و سری کتاب کمیک رویداد Empyre معرفی کند. اما حالا به‌نظر می‌رسد که این گروه جدید که از اعضای انگلیسی تشکیل شده، بالاخره قرار است در ماه دسامبر و در یک مأموریت کاملا جدید برای اولین‌بار در دنیای کمیک ظاهر شوند. طبق معمول، ایده اصلی این گروه همانند قبل است که یک سری انسان‌های ابرقدرت درکنار هم جمع می‌شوند تا برای رسیدن به یک هدف والا مبارزه کنند. اما این تیم از اعضایی تشکیل شده که تفاوت‌های خیلی زیادی با یکدیگر دارند؛ از لحاظ تربیتی، قدرتی و شخصیتی. آن‌ها دور هم جمع شدند تا یک شرور جدید یعنی پادشاه مشکی‌پوش را شکست دهند.

این شرکت ناشر اخیرا تصویر جلد قسمت ۱ سری کتاب کمیک The Union را منتشر کرده که توسط آر. بی. سیلوا طراحی شده است؛ طرحی که دیگر هیچ متن تبلیغاتی‌ای در آن وجود ندارد. تنها متنی که روی این تصویر دیده می‌شود، عبارت King in Black است. براساس گفته‌های خود مارول، رویداد King in Black حول محور ورود شخصیت نال، خدای سیمبیوت‌ها می‌چرخد که مدت خیلی زیادی ترس و وحشت را در جهان به وجود آورده است. این رویداد قرار است تمام چیزهایی را که درباره افسانه‌های ونوم می‌دانیم، تغییر دهد. براساس خلاصه داستانی که از این کتاب منتشر شده، در قسمت اول ما قرار است ماجرای شکل‌گیری این گروه را ببینیم.

تصویر تمام اعضای گروه The Union در کنار یکدیگر

ما در این قسمت شاهد مشکلاتی را که آن‌ها در زمینه کار کردن با یکدیگر داشتند، خواهیم دید و اینکه چطور خودشان را برای هدف نهایی یعنی مبارزه با نال و تهاجم او علیه زمین، آماده می‌کنند. زمانی‌که نال و اژدهای سیمبیوتی او به زمین حمله می‌کنند، یک برنامه بسیار مخفی به نام Britannia Project تشکیل می‌شود که گروه قهرمانی جدیدی از اعضای انگلیسی را به وجود بیاورد. هدف آن‌ها این است که نمونه‌ای از آنچه انگلیس می‌تواند باشد، به نمایش بگذارند... نشان دهند که آن‌ها می‌توانند بر اختلاف‌های خود غلبه کنند و برای محافظت از یک هدف مشترک درکنار یکدیگر کار کنند. گروه یونین توسط شخصیت محبوبی به‌نام «بریتانیا» هدایت می‌شود.

او یک جنگجو و قهرمان نجیب است که برای مدت زیادی به‌عنوان یک چراغ درخشان، از تمام این جزیره‌ها و همچنین چیزهای خیلی خوب و روشنی که در آن‌ها وجود دارند، محافظت می‌کند. در آینده‌ای نزدیک، خوانندگانی که در سرتاسر دنیا قرار دارند، می‌توانند با این قهرمانانی که اهل کشور انگلیس هستند، آشنا شوند. اعضای این گروه عبارت‌اند از:

  • کوایر (The Choir)، قربانی آزمایش‌های علمی که تبدیل به یک سلاح زنده به همراه توانایی‌های صوتی شده است. او هم می‌تواند صداهای ظریفی ایجاد کند که ذهن افراد را به هم بریزد و هم توانایی ایجاد جیغ‌های بلندی را دارد که می‌تواند ساختمان‌ها را نابود کند. کوایر، غم‌انگیزترین عضو این گروه است که خیلی سخت می‌تواند به افراد دیگر اعتماد کند.
  • کلپی (Kelpie)، یک شیطان آبِ باستانی است که می‌تواند بدن خود را تبدیل به آب کند. او توانایی کنترل کردن آب اطراف خود را دارد. با اینکه او درخشان و لطیف به‌نظر می‌رسد، اما در عین حال هم می‌تواند غیرقابل پیشبینی‌ترین عضو گروه هم باشد.
  • اسنیکس (Snakes)، با اینکه عضله تیم به حساب می‌آید... اما مرموزترین عضو هم هست. او خیلی آدم کم‌حرف و بیشتر یک تله‌پات است؛ به‌همین خاطر هم اکثر افراد زمانی‌که کنار او هستند، احساس راحتی ندارند. آیا می‌توان به این عضو اعتماد کرد؟
  • یونین جک (Union Jack)، نشان‌دهنده کشور انگلیس در این گروه ابرقهرمانی است. او یک ماسک سیاه و درخشان می‌پوشد که صورتش را پنهان می‌کند. او روی لباس خود علامت پرچم انگلیس را دارد و از یک هفت‌تیر استفاده می‌کند.
  • درنهایت هم به بریتانیا (Britannia) می‌رسیم، یکی از قدیمی‌ترین قهرمانان کشور انگلیس. او نماد همه‌ی چیزهای درخشان و خوبی است که در انگلیس وجود دارد. اگر کسی بتواند این قهرمانان رنگارنگ را در این گروه نگه دارد و هدایت کند، فقط بریتانیا توانایی این کار را خواهد داشت.

لازم به ذکر است که قسمت اول سری کتاب کمیک King in Black قرار است در ماه دسامبر منتشر شود. از طرف دیگر، در حال حاضر هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار قسمت اول سری کتاب کمیک The Union اعلام نشده است اما مارول انتظار دارد که این قسمت در همان ماه دسامبر منتشر شود.


منبع cbr cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده