نویسنده: معین کلهری
// پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵

پوستر جدید فیلم The Nun منتشر شد

پوستر تازه‌ای از فیلم ترسناک The Nun، نسخه فرعی سری The Conjuring منتشر شد. با زومجی همراه باشید.

فیلم The Nun (راهبه)، نسخه فرعی سری The Conjuring و پنجمین فیلم همین مجموعه محسوب می‌شود. به تازگی کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) پوستری جدید از فیلم منتشر کرده است که حال و هوایی رعب انگیز دارد و تقابل آنتاگونیست با پروتاگونیست‌ها را نشان می‌دهد. شما می‌توانید این پوستر را در ادامه مشاهده کنید:

The Nun

 داستان فیلم به زمانی برمی‌گردد که یک راهبه جوان، جان خود را در کلیسای متروکه‌ای در کشور رومانی می‌گیرد و یک کشیش با گذشته‌ای خالی و نسبتا ترسناک، به همراه یک راهبه تازه کار که نزدیک به اتمام دوره آموزشی است، از جانب شهر واتیکان مسئول تحقیق بر روی این کلیسا و اتفاقات رخ داده در آن می‌شوند. آن‌ها در حین بررسی پرونده، به راز نامقدس و شومی برخورد می‌کنند که نه‌تنها زندگی، بلکه ایمان و همچنین روح خود را به خطر می‌اندازند. زمانی که آن‌ها در کلیسا مشغول تحقیق هستند، با نیرویی شیطانی روبه‌رو می‌شوند که در راهبی وحشتناک ظاهر می‌شود و باید با آن مقابله کنند. بعد از این اتفاق، کلیسا به یک میدان مبارزه بدل خواهد شد که زنده‌ها برای زنده ماندن با نیروهای شیطانی در آن می‌جنگند.

تیم بازیگری این فیلم شامل بازیگر نامزد اسکار، دیمین بیچیر (Demian Bichir) در نقش پدر بورک، تیسا فارمیگا (Taissa Farmiga) در نقش خواهر ایرینه، جوناس بلوکت (Jonas Bloquet)، شارلوت هوپ (Charlotte Hope)، اینگرید بیسو (Ingrid Bisu) و بانی آرونز (Bonnie Aarons) می‌شود. در این بین، قسمت سوم فیلم The Conjuring هم آخرین مراحل ساخت خود را طی می‌کند و اطلاعات چندانی از آن در دسترس نیست. فیلم شخصیت The Crooked Man (مرد کج‌وکوله) هم هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد.

فیلم ترسناک The Nun (راهبه) در تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۱۸ (۱۶ شهریور ۱۳۹۷) روی پرده‌های نقره‌ای خواهد رفت. اولین تریلر فیلم چندی پیش در دسترس قرار گرفت که به خوبی ما را با فضای تاریک و خشن خود آشنا کرد. در جدیدترین تبلیغ تلویزیونی The Nun ما همچنین شاهد زنده به گور شدن دمیان بیچر هستیم. شما می‌توانید دیگر پوستر فیلم که در جریان کامیک کان سن‌ دیگو منتشر شد، در اینجا ببینید.

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خود را با زومجی درمیان بگذارید.


منبع Coming Soon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده