نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

فیلم Thor: Ragnarok نسبت به قسمت قبلش طنز بیشتری خواهد داشت

تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok)، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این فیلم نسبت به ثور: دنیای تاریک (Thor: The Dark World)، بار طنز بیشتری خواهد داشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در جریان فستیوال فیلم ساندنس، تایکا وایتیتی، کارگردان ثور: راگناروک، سومین قسمت مجموعه ثور، هنگامی که در حال تبلیغ فیلم جدید خودش یعنی Hunt for the Wilderpeople بود، درباره فیلم راگناروک نیز حرف‌هایی زد. وی درباره این فیلم به وب‌سایت رپ گفت که ثور: راگناروک، نسبت به قسمت دوم این مجموعه، بار طنز بیشتری خواهد داشت و از این نظر خیلی بیشتر شبیه به فیلم اول مجموعه ثور است:

به طور خلاصه، من به فیلم دوم مجموعه ثور مقداری جوک اضافه کردم!

صحبت‌های وایتیتی، به نوعی حرف‌های کوین فیگ، رئیس استودیوهای مارول را تایید می‌کند زیرا فیگ پیش از این گفته بود که راگناروک در دسته فیلم‌های طنز دنیای سینمایی مارول قرار می‌گیرد. مارک رافالو، هنرپیشه نقش هالک، نیز قبلا درباره فیلم گفته بود که قسمت سوم فیلم ثور، بیشتر شبیه یک فیلم سفرجاده‌ای در ژانر دو رفیق است.

با توجه به حضور وایتیتی در صندلی کارگردانی (که به دلیل ساخت فیلم تحسین شده کارهایی که ما در سایه‌ها انجام می‌دهیم (What We Do in the Shadows) معروف شده است) ما باید انتظار دیدن فیلمی را شبیه به مرد مورچه‌ای (Ant-Man) و نگهبانان کهشکان (Guardians of the Galaxy) که دارای طنزی سنتی بودند، داشته باشیم و طنز فیلم شبیه فیلمی مانند مرد آهنی نخواهد بود.

از دیگر بازیگران قسمت سوم ثور می‌توان به تام هیدلستون در نقش لوکی اشاره کرد. همچنین شایعه شده که مارول در این فیلم ما را با شخصیت والکری نیز آشنا خواهد کرد.

ثور: راگناروک برای اکران در تاریخ ۲۸ جولای ۲۰۱۷ (۶ مرداد ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما درباره قسمت سوم مجموعه ثور چیست؟

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده