نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

نویسنده X-Men: Apocalypse: آپوکالیپس بزرگ ترین فیلم از مجموعه افراد ایکس است!

سیمون کینبرگ، نویسنده فیلم افراد ایکس: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse) که قرار است تابستان سال جاری میلادی اکران شود، اعلام کرد که آپوکالیپس، بزرگ‌ترین فیلم این مجموعه خواهد بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

فیلم قبلی مجموعه افراد ایکس با نام افراد ایکس: روزهای گذشته آینده (X-Men: Days of Future Past)، با استقبال بسیار خوبی از طرف طرفداران این مجموعه روبه‌رو شد. امروز، سیمون کینبرگ، نویسنده افراد ایکس: آپوکالیپس، در یک جلسه پرسش و پاسخ ویدیویی، اعلام کرده که دنباله جدید فیلم، بزرگ‌ترین فیلم از مجموعه افراد ایکس است که تا به حال ساخته شده و دلیل این امر، وجودآپوکالیپس، ضدقهرمان فیلم‌ است:

آپوکالیپس شخصیتی بسیار قدرت‌مند‌تر از تمام شخصیت‌های پیشین این مجموعه است. فلسفه او این است که برای یک دنیای بهتر، تنها باید قوی‌ترین موجودات زنده بمانند و همین نکته او را بسیار خطرناک کرده است.

توضیحات کینبرگ درباره شخصیت آپوکالیپس، کاملا با نسخه کتاب‌های کمیک این شخصیت هم‌خوانی دارد. در کمیک‌های نیز وی یک ضدقهرمان نامیرای آبی پوست است که برای پاک‌سازی زمین از موجودات ضعیف، یک ویروس کشنده را در سطح زمین پخش می‌کند و به همین دلیل بسیاری از طرفداران انتظار دیدن صحنه‌های اکشن عظیم را در فیلم دارند. کینبرگ در این‌باره گفت که علاوه‌بر ذات اکشن افراد ایکس: آپوکالیپس، این فیلم احساسی‌ترین فیلم این مجموعه نیز خواهد بود:

هیچ‌کدام از فیلم‌های این مجموعه تا به حال، موضوعی مانند خطر نابودی زمین را در خود نداشته است. به نظر من از لحاظ احساسی هم، افراد ایکس:‌ آپوکالیپس، بزرگ‌ترین فیلم این مجموعه است. من فکر می‌کنم دلیل اصلی احساسی بودن فیلم، خطری که زمین را تهدید می‌کند و همچنین فراز و نشیب‌های زیاد در روابط بین شخصیت‌های اصلی فیلم است.

از بازیگران فیلم می‌توان به اسکار ایزاک، مایکل فاسبندر، جنیفر لاورنس، نیکولاس هولت، الکساندرا شیپ، سوفی ترنر، تای شریدان، کودی اسمیت‌-مک‌فی، لانا کوندور، بن هاردی و الیویا مان اشاره کرد. مردان ایکس: آپوکالیپس که توسط برایان سینگر کارگردانی شده، برای اکران در تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۶ (۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵) در انگلستان و ۲۷ می ۲۰۱۶ (۷ خرداد ۱۳۹۵) در امریکا برنامه‌ریزی شده است.

سازندگان فیلم در مورد داستان این قسمت جدید چنین گفته‌اند:

آپوکالیپس پس از سقوط تمدن به‌عنوان خدا پرستش می‌شد. وی با متراکم کردن قدرت دیگر موجودات به یک موجود فنا‌ناپذیر تبدیل شد. حال پس از گذشت هزاران سال، آپوکالیپس از خوابی طولانی مدت بیدار شده و قصد دارد با کمک مگنِتو (با بازی مایکل فاسبندر) و چند موجود دیگر بشریت را از بین برده و نظم جهانی نوینی را حاکم کند. در این بین رِیوِن (با بازی جنیفر لارنس) با کمک دکتر ایکس (با بازی جیمز مک‌آووی) باید تیمی از افراد ایکس جوان را رهبری کرده و با آپوکالیپس و نیرو‌هایش مبارزه کنند.

چندی پیش اعلام شد که شخصیت کوئیک سیلور نقشی مهم در فیلم X-Men: Apocalypse خواهد داشت. همچنین پوستر بسیار زیبایی از شخصیت آپوکالیپس هم توسط شرکت فاکس قرن بیستم منتشر شد.

نظر شما درباره صحبت‌های کینبرگ درباره فیلم چیست؟

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده