// جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

پوستر تازه‌ای از نیم‌فصل دوم فصل ۶ سریال The Walking Dead منتشر شد

ساعاتی پیش، شبکه‌ی AMC در وب‌سایت رسمی خود یک پوستر تازه از نیم‌فصل دوم فصل ششم سریال مردگان متحرک منتشر کرد. برای مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل و با کیفیت این پوستر، با زومجی همراه باشید.

با نمایش پر فراز و فرود «مردگان متحرک» در ۸ قسمت ابتدایی فصل ششم و اتفاقات خطرناکی که در پایان نیم‌فصل اول رخ داد، سریال  با واکنش‌های ضد و نقیضی از سوی طرفداران و بینندگان مواجه شد. بسیاری امید خود به آن‌چه در ادامه‌ی این فصل رخ می‌دهد را از دست دادند و بعضی دیگر، به سبب تایید حضور شخصیت نگان در این نیم‌فصل و خطر احتمالی حضور دوباره‌ی گرگ‌ها در داستان، هنوز هم انتظار دقایقی طوفانی و جذاب‌تر از قسمت‌های ابتدایی این فصل را می‌کشند. هر چه که باشد، وضعیت ریک و گروه‌اش به حدی وخیم و خطرناک است که ممکن است آن‌ها را در برابر موانعی بسیار بزرگ‌تر از چیزهایی که تا به این جای کار با آن مواجه شده بودند، قرار دهد. حال، با انتشار پوستری به ظاهر ساده، اما شدیدا جذاب و درگیرکننده، که به گفته‌ی خود شبکه‌ی AMC سرشار از اطلاعات و نشانه‌هایی از حوادثی است که در آینده رخ می‌دهند، تئوری‌پردازی‌های مخاطبان در رابطه با قسمت‌های باقی‌مانده‌ی این فصل، به خاک و خون کشیده شده است. نسخه‌ی کامل و با کیفیت این پوستر را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

یکی از آن پوستر‌های خارق‌العاده و تاثیرگذار که مجددا مخاطبان را به تماشای قسمت‌هایی طوفانی امیدوار می‌کند

در این پوستر که تصاویری از قسمت‌های مختلف نیم‌فصل دوم فصل شش سریال را به نمایش در آورده، می‌توانیم عناصر آشنا و متفاوتی را ببینیم که هر کدام از آن‌ها، می‌توانند طرز فکر ما نسبت به آن‌چه در ادامه رخ می‌دهد را عوض کنند. تصاویری که از محیط‌های مختلف و بعضا ناشناخته شروع می‌شوند و با نگاهی دقیق‌تر به وضعیت برخی شخصیت‌ها مثل مورگان ادامه پیدا می‌کنند. در این بین، ماهواره‌ی بسیار بزرگی که در وسط پوستر قرار گرفته، یکی از آن نکاتی است که می‌تواند نگاهمان به ادامه‌ی داستان را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. هر پیش‌بینی خاصی که در این لحظات از سوی ما انجام شود، فقط و فقط در حد و اندازه‌ی تئوری‌های ساده باقی می‌ماند، اما ممکن است این تصویر خبر از عوض شدن مسیر سریال و حرکت دوباره‌ی داستان به سمت یافتن علت حقیقی نابودی دنیا یا چیزهایی از این دست داشته باشد. به هر حال پخش نیم‌فصل دوم فصل ۶ سریال در تاریخ ۲۵ بهمن سال جاری آغاز می‌شود و برای رسیدن به پاسخ‌های حقیقی و همراهی دوباره با شخصیت‌های محبوب‌مان، زمانی تقریبا یک ماهه باقی مانده است.

نظر شما چیست؟ این پوستر را دوست دارید یا آن را چیزی تاثیرگذار نمی‌دانید؟ حدس می‌زنید این تصاویر نشان‌دهنده‌ی چه اتفاق‌هایی باشند؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: AMC Blogs


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده