نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۰

جورج میلر دیگر هیچ فیلمی از مجموعه Mad Max نخواهد ساخت

جورج میلر، کارگردان فیلم تحسین شده مکس دیوانه: جاده خشم (Mad Max: Fury Road)، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که جاده خشم، آخرین فیلمی از این مجموعه بود که وی ساخته و دیگر قصد ندارد فیلم دیگری از این مجموعه بسازد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

جورج میلر، کارگردانی که وظیفه سکانداری سه‌گانه فیلم مکس دیوانه و فیلم جدید این مجموعه یعنی مکس دیوانه: جاده خشم را بر عهده داشت، در مصاحبه‌ای که در جریان مراسم گلدن گلوب با ستون صفحه شش روزنامه نیویورک پست انجام داد، اعلام کرد به دلیل مدت زمان زیادی که طول کشید تا این فیلم ساخته شود، دیگر قصد ندارد فیلم دیگری از این مجموعه را بسازد:

من فیلم دیگری از مجموعه مکس دیوانه نخواهم ساخت. جاده خشم، مدت زمان بسیار زیادی طول کشید تا به اتمام برسد. اگر شما یک فیلم را در یک سال به پایان برسانید، می‌توانید دوباره شروع کنید. اما این قضیه در مورد جاده خشم صدق نمی‌کند.

ما جاده خشم را در استرالیا و در منطقه‌ای که پر بود از گل‌های وحشی، به پایان رساندیم. به دلیل بارش شدید باران، ما مجبور شدیم ۱۸ ماه صبر کنیم و هر موقع که می‌خواستیم به آمریکا بازگردیم، ۲۷ ساعت در راه بودیم! من دیگر نمی‌خواهم که چنین کاری بکنم.

این مصاحبه میلر، با دیگر مصاحبه‌هایی که وی پس از اکران موفقیت‌آمیز فیلمش انجام داده بود، در تناقض است. وی در آن زمان گفته بود که احتمال اینکه فیلم دیگری از این مجموعه را کارگردانی کند، وجود دارد.

Geroge-Miller

در ماه اکتبر سال گذشته میلادی نیز، میلر در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت تاپ گییر انجام داده بود، گفته بود که او دو فیلم‌نامه دیگر برای این مجموعه نوشته است:

ما در حال حاضر در حال مذاکره با استودیو سازنده فیلم هستیم. اینکه کدام‌یک از این دو داستان، اول ساخته می‌شوند، هنوز مشخص نیست.

هفته گذشته نیز، میلر مصاحبه‌ای با وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی انجام داده بود که در آن مصاحبه ضمن گفتن این مسئله که دوست دارد کارگردانی قسمت‌های بعدی فیلم را به یک کارگردان جوان‌تر بسپارد، گقته بود که احتمال ساخته شدن فیلمی با محوریت شخصیت فیوریوسا (با بازی چارلیز ترون)‌ وجود دارد:

وی یک شخصیت خاصی دارد که تعریف کردن داستانش، فوق‌العاده خواهد بود. داستان گذشته وی واقعا جالب است. ما در این فیلم فقط اشاره کوچکی به گذشته وی کردیم زیرا در جاده خشم، همه در حال فرار بودند و شخصیت‌های فیلم زمانی برای بحث‌های تفریحی نداشتند!

نظر شما درباره صحبت‌های میلر چیست؟ آیا شما علاقه دارید که وی را به عنوان کارگردان در فیلم‌های بعدی این مجموعه ببینید؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده