نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۵

کار ساخت فیلم Gambit به زودی آغاز خواهد شد

کمپانی فاکس قرن بیستم، امروز در خبری اعلام کرده که پروسه ساخت فیلم گامبیت (Gambit) به زودی و از ماه مارس سال جاری میلادی (اسفند ۹۴ / فروردین ۹۵) آغاز خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

با استناد به خبر منتشر شده توسط وب‌سایت دبلیو جی ان او، به نظر می‌رسد پروسه ساخت فیلم ابرقهرمانی گامبیت که قرار است توسط داگ لیمن کارگردانی شود، از ماه مارس سال جاری میلادی کلید می‌خورد. این فیلم در شهر نیو اورلئان فیلم‌برداری خواهد شد.

از زمانی که کمپانی فاکس قرن بیستم تصمیم به ساخت یک فیلم سینمایی با محوریت این ابرقهرمان گرفت، این پروژه با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو بوده است. ابتدا روپرت ویات، کارگردانی که در ابتدا وظیفه سکانداری فیلم را بر عهده داشت، از فیلم کناره‌گیری کرد و حتی در مقطعی نیز اعلام شد که چنینگ تاتوم (بازیگر نقش اصلی فیلم) از پروژه خارج شده است. اما نهایتا داگ لیمن، کارگردان فیلم‌هایی همچون لبه فردا (Edge of Tomorrow) و هویت بورن (‌The Bourne Identity)، وظیفه ساخت آن را بر عهده گرفت و تاتوم نیز اعلام کرد که در پروژه حضور خواهد داشت.

از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به لی سیدو در نقش بلا دونا بودرو اشاره کرد. سیمون کینبرگ، تهیه کننده فیلم، درباره گامبیت گفته که فیلم یک فیلم در ژانر سرقت خواهد بود و در عین حال یک تریلر جذاب هم هست.

گامبیت یکی از قهرمانان دنیای مارول است که همراه با ایکس-من، ۴ شگفت‌انگیز و ددپول به مالکیت کمپانی فیلم‌سازی فاکس در‌آمده است. گامبیت هم  همانند ددپول یک قهرمان اسپین‌آف از سری ایکس-من است که اولین بار در سال ۱۹۹۰ در یکی از کمیک‌های این سری ظاهر شد و حضوری کوتاه هم در فیلم X-Men Origins Wolverine با بازی تیلور کیتس داشت. در فیلم گامبیت هم همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم چتینگ تاتوم نقش این سوپر قهرمان را بازی خواهد کرد.

فیلم گامبیت ابتدا برای اکران در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۱۶ (۱۶ مهر ۱۳۹۵) برنامه ریزی شده بود اما مشکلات پیش آمده، اکران فیلم را به بهار سال ۲۰۱۷ موکول کرد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده