نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

آیا اسپیلبرگ شخصیت منفی فیلم جدیدش را پیدا کرده است؟

بن مندلسون، بازیگری که به خاطر ایفای نقش در فیلم‌هایی چون The Dark Knight Rises و Killing Them Softly شناخته می‌شود در حال مذاکره برای بازی در نقش منفی فیلم جدید استیون اسپیلبرگ یعنی Ready Player One است.

به گزارش وبسایت هالیوود ریپورتر، مندلسون قرار است در Ready Player One نقش «نولان سورنتو»، یکی از مقامات عالی رتبه‌ی سازمان IOI و شخصیت منفی فیلم را بازی کند. مندلسون در فیلم آینده‌ی مجموعه‌ی «جنگ ستارگان» یعنی Rogue One و همچنین بازی Star Citizen نیز حضور خواهد داشت.

Ready-Player-One-Coverاگر مندلسون این نقش را بپذیرد پس از اولیویا کوک دومین بازیگری است که حضورش در Ready Player One قطعی شده. کوک که به خاطر بازی در فیلم‌های Bates Motel و Me and Earl and the Dying Girl شهرت دارد در این فیلم در نقش «سامانتا اِولین کوک» ظاهر خواهد شد. قهرمان فیلم فردی به نام «وید اوون واتس» است که هنوز بازیگری برای این نقش انتخاب نشده است.

Ready Player One برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر سال ۲۰۱۷ (یعنی ۲۶ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم با اقتباس از یک رمان علمی-تخیلی به همین نام ساخته می‌شود. این رمان که در سال ۲۰۱۱ به وسیله‌ی ارنست کلاین نوشته شده مربوط به آینده‌ی نه چندان دور و زمانی است که زندگی در دنیاهای مجازی به امری عادی تبدیل شده است.OASIS نام یک آرمان‌شهر مجازی است که دنیاهای زیادی را شامل می‌شود. در واقع OASIS ترکیبی از جامعه‌ی مجازی و یک بازی ممورپج (MMORPG) بسیار بزرگ است. سازنده‌ی این شهر مجازی در هنگام مرگش یک مسابقه به راه می‌اندازد و از شرکت‌کنندگان می‌خواهد که یک پیام مخفی (ایستر اگ) را در OASIS پیدا کنند. کسی که زودتر از همه بتواند این کار را انجام دهد علاوه بر اینکه در دنیای واقعی صاحب ثروت زیادی می‌شود، کنترل OASIS را نیز به دست خواهد گرفت. این موضوع باعث می‌شود تا وید (قهرمان داستان) به طمع کسب پول و قدرت وارد شهر مجازی OASIS شود و زندگی خود را وقف کشف راز و رمزهای این دنیای بی‌حد و مرز کند. وید خیلی زود متوجه می‌شود که برای رسیدن به هدفش رقبای سرسخت و خطرناکی را پیش رو دارد، اما فرصتی برای انصراف ندارد و تنها راه برای نجات جانش پیروزی در مسابقه است ...

منبع: GameInformer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده