// چهار شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

جدیدترین پوستر فیلم The Jungle Book کینگ لویی و کا را در کنار هم نشان می‌دهد

شرکت دیزنی اولین پوستر از سه‌گانه پوستر فیلم The Jungle Book را رونمایی کرده است. در این پوستر کینگ‌لویی با صداپیشگی کریستوفر والکن و کا، مار آب زیر کاه را با صداپیشگی اسکارلت جوهانسون مشاهده می‌کنیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

The Jungle Book یا پسر جنگل، انیمیشن دوست داشتنی شرکت والت دیزنی که در سال ۱۹۶۷ اکران شده بود اکنون برای اکران در قالب فیلم در ماه آوریل سال ۲۰۱۶ (۲۷ فروردین ۱۳۹۵) مراحل تولید را سپری می‌کند. اکنون دیزنی از انتشار سه پوستر به فاصله یک روز از یکدیگر خبر داده است. بعد از پوستر اول که در پایین قابل مشاهده است. دومین پوستر قرار است فردا ۱۷ دی‌ماه در ساعت ۵ بامداد به وقت ایران منتشر شود. سومین پوستر اما پس‌فردا جمعه در ساعت ۵ بامداد پرده‌برداری خواهد شد.  این پوسترهای می‌توانند دید بهتری را نسبت به شخصیت‌های محبوب کتاب جنگل به ما بدهند.

کتاب جنگل داستان پسری را روایت می‌کند که بعد از گم شدن در جنگل توسط گرگ‌ها بزرگ می‌شود. این پسر بچه که موگلی نام دارد بعدها با ورود شیرخان مجبور به جدا شدن از گرگ‌ها خواهد شد تا به همراه یک خرس، یوزپلنگ برای کشف دنیای بیرون همراه شود.

JB_Triptych_1-Sht_the jungle book poster

کارگردانی The Jungle Book اکنون برعهده جان فاوِرو، کارگردان سری Iron Man است. بیل مورای (صداپیشه شخصیت بالو)، ادریس اِلبا (شیرخان)، لوپیتا نییونگ (راکشا)، بِن کینگزلی (باقِرا برادر موگلی)، جیانکارلو اسپوزیتو (آکِلا) و نیِل ساتی در نقش موگلی هنرنمایی می‌کنند.

دیزنی مدتی قبل اولین ویدیوی تبلیغاتی The Jungle Book را منتشر کرد که می‌توانید آن را در زومجی تماشا و دانلود کنید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده