نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵

انتشار اولین اطلاعات از نقش ریچل مک آدامز در فیلم Doctor Strange

وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی، طی مصاحبه‌ای که با سران مارول انجام داده، اولین اطلاعات را از شخصیتی که قرار است نقشش توسط ریچل مک‌آدامز در فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange) ایفا شود، به دست آورده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سوالی که از زمان اعلام خبر بازی ریچل مک‌آدامز در فیلم دکتر استرنج ذهن طرفداران را به شدت به خود مشغول کرده بود، این بود که وی قرار است ایفای نقش چه شخصیتی را در فیلم بر عهده بگیرد. اخیرا سران مارول در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی انجام داده‌اند، با اینکه از اعلام نام این شخصیت خودداری کردند اما اولین اطلاعات را از شخصیت ریچل مک‌آدامز به طرفداران دادند. کوین فیگ، تهیه کننده فیلم، در این مصاحبه در این رابطه گفت:

ریچل در این فیلم نقش یک دکتر جراحی را بازی می‌کند که یک رابطه قدیمی با دکتر استرنج داشته است و به نوعی رکن اصلی دکتر استرنج قبل از اینکه تبدیل به یک جادوگر بشود، است. ریچل نقشی را ایفا می‌کند که در فیلم به دکتر استرنج کمک می‌کند که پس از تبدیل شدن به یک جادوگر، دوباره انسانیت خود را به دست آورد.

با توجه به حرف‌های فیگ، می‌توانیم مطمئن شویم که وی نقش شخصیت کیلی را ایفا نمی‌کند. آیا ممکن است وی یک نسخه مدرن از شخصیت پرستار شب (Night Wing) باشد که در این فیلم تبدیل به یک دکتر شده است؟ استفان بروسارد،‌ تهیه کننده اجرایی فیلم درباره نقش مک‌آدامز گفت:

ریچل مک‌آدامز در حقیقت یک نسخه معاصر از دکتر استرنج در شهر نیو یورک مدرن است. وی فردی است که دکتر را قبل و بعد از سفر دیوانه‌وارش می‌شناسد. بنابراین، دیدی که شخصیت ریچل از دکتر دارد، دقیقا مانند دید تماشاگران است.

سوالی که اینجا مطرح می‌شود، این است که آیا رابطه عاشقانه‌ای هم بین او و دکتر استرنج در فیلم برقرار می‌شود؟ بندیکت کامبربچ به صورت خیلی ضمنی این مساله را تایید می‌کند:

من مطمئن نیستم که می‌توانم چیزی در این‌باره به شما بگویم یا خیر. اما در همین حد بدانید که دکتر استرنج نسبت به The Ancient One (که تیلدا سوینتون ایفای نقشش را بر عهده دارد) به شخصیت ریچل علاقه بیشتری دارد.

خود مک‌آدامز چندی پیش در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت ام‌تی‌‌وی انجام داد درباره تصمیمش مبنی بر پیوستن به دنیای سینمایی مارول حرف زده بود و تایید کرد که این فیلم شبیه به هیچ‌کدام از فیلم‌های دیگر مارول نیست:

من واقعا کارگردان فیلم را دوست دارم. من با اسکات ملاقات کردم و واقعا دید او را نسبت به فیلم می‌پسندم. اسکات برای این پروژه شور و شوق زیادی دارد. علاوه بر این، من تحت هیچ شرایطی نمی‌خواستم فرصت همکاری با بندیکت کامبربچ را از دست بدهم و مارول به قدری فیلم‌های خوبی‌ می‌سازد که من بی‌درنگ پیوستن به این پروژه را قبول کردم.

از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به چویتل اجیوفور در نقش بارون موردو، مایکل استولبارگ که هنوز نقشش اعلام نشده و مدز میکلسن در نقش شخصیت منفی فیلم اشاره کرد.

فیلم که برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آبان ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است و دومین فیلمی از مارول است که بر خلاف سنت همیشگی این استودیو در زمانی غیر از تابستان اکران می‌شود، توسط اسکات دریکسون کارگردانی می‌شود و وظیفه نوشتن فیلمنامه نیز بر عهده جان اسپاهتس بوده است. دکتر استرنج داستان زندگی‌ دکتر استفان استرنج که یک جراح مغز و اعصاب است را تعریف می‌کند که پس از یک تصادف شدید، دنیای جادوگری را کشف می‌کند.

در راستای دیگر اخبار مربوط به فیلم دکتر استرنج، چندی پیش ویدیویی از سر صحنه فیلمبرداری این فیلم در نپال منتشر شد که بندیکت کامبربچ را در نقش دکتر استرنج نشان می‌داد. چند روز بعد نیز ما توانستیم برای اولین بار عکس چویتل اجیوفور را در نقش بارون موردو ببینیم. همچنین همین وب‌سایت اینترتینمت ویکلی، اوایل هفته جاری ضمن اعلام خبر پیوستن میکلسن به این فیلم، چند تصویر جدید از فیلم را منتشر کرد که ما در آن توانستیم برای اولین بار به صورت رسمی بندیکت کامبربچ را در نقش دکتر ببینیم.

منبع: Comic Book Movie


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده