نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

فاکس قرن بیستم Fantastic Four 2 را از جدول اکران خود برداشت

بر اساس خبر منتشر شده توسط وب‌سایت باکس آفیس موجو، کمپانی فاکس قرن بیستم، امروز قسمت دوم فیلم چهار شگفت انگیز (Fantastic Four 2) را از جدول اکران فیلم‌های خود برداشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
وب‌سایت باکس آفیس موجو، امروز اعلام کرد که فیلم چهار شگفت انگیز ۲ که قرار بود در تاریخ ۹ ژوئن سال ۲۰۱۷ (۱۹ خرداد ۱۳۹۶) اکران شود، توسط کمپانی فاکس قرن بیستم که وظیفه انتشار آن‌ را بر عهده داشت، از جدول اکران این کمپانی برداشته شده است. این اتفاق تنها چند ماه پس از شکست بسیار بد قسمت اول بازسازی چهار شگفت انگیز به کارگردانی جاش ترنک رخ داد. قسمت اول چهار شگفت انگیز با شکست بسیار بدی در گیشه مواجه شد و به نظر می‌رسد ما فعلا قرار نیست از این مجموعه با پتانسیل مارول، فیلم موفقی‌ ببینیم. رضا حاج‌محمدی از زومجی در نقد این فیلم آورده:
 «چهار شگفت‌انگیز» فقط و فقط با هدف پول‌سازی با کم‌ترین بودجه و زحمت ساخته شده است. «چهار شگفت‌انگیز» شبیه‌ نمونه‌ی اولیه‌ی محصولی می‌ماند که سال‌ها با تکمیل شدن «احتمالی»‌اش فاصله دارد و باید یک راست سر از قبرستان آهن‌پاره‌ها در بیاورد.
اینکه فاکس قرن بیستم برنامه دارد با این مجموعه چه کاری انجام بدهد، هنوز مشخص نیست اما به دلیل قراردادی که آنها با دو کمپانی مارول و دیزنی دارند، مجبور هستند که به ساخت فیلم‌هایی‌ از این مجموعه با همین شخصیت‌ها ادامه بدهند در غیر این صورت، تمام حقوق اقتباس سینمایی این مجموعه به کمپانی مارول باز خواهد گشت. در دیگر اخبار مربوط به کمپانی فاکس قرن بیستم، اقتباس سینمایی این کمپانی از کتاب قتل در قطار سریع‌السیر شرق آگاتا کریستی در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۰ آبان ۱۳۹۶) اکران خواهد شد. این فیلم چهارمین اقتباس سینمایی یا تلویزیونی بر اساس این کتاب نویسنده معروف رمان‌های جنایی است. کرگردانی این فیلم بر عهده کنت براناگ است که پیش از این وظیفه کارگاردانی فیلم ثور را بر عهده داشت. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده