نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

برایان کرانستون: دوست دارم نقش یک ضدقهرمان دنیای مارول را بازی کنم

در مصاحبه‌ای که اخیرا برایان کرانستون، بازیگر معروف نقش والتر وایت در سریال افسار گسیختگی (Breaking Bad) با وب‌سایت مترو داشت، وی اعلام کرد که دوست دارد نقش یک ضدقهرمان دنیای مارول را بازی کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در مصاحبه‌ای که اخیرا برایان کرانستون، بازیگر نقش والتر وایت در سریال برکینگ بد با وب‌سایت مترو انجام داد، درباره علاقه خود نسبت به بازی در نقش یک ضدقهرمان در یکی‌ از فیلم‌های کمپانی مارول حرف زد:
می‌دونین دوست دارم چی‌ کار کنم؟ من واقعا دوست دارم که توی یک فیلم بزرگ ابر قهرمانی کمپانی مارول، نقش یک ضدقهرمان را بازی کنم.

در ادامه وی افزود که دوست ندارد نقش یک شخصیت بد معروف را بر عهده بگیرد به جایش دوست دارد که یک کاراکتر منفی‌ را از اول بسازد:

من دوست دارم که این شخصیت، شخصیتی باشد که قبلا در دنیای مارول وجود نداشته و در حقیقت یک شخصیت منفی‌ جدید باشد. اگر قرار باشد که چنین نقشی‌ را بازی کنم، نمی‌دانم چه روشی‌ برای ترسیم او اتخاذ خواهم کرد اما مطمئن باشید که سعی‌ می‌کنم شمایل بسیار تاریکی‌ از این شخصیت را ارائه دهم.

پیش از این نیز و قبل از اینکه جسی ایزنبرگ نقش اول منفی‌ را در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) بر عهده بگیرد، کرانستون اعلام کرده بود که دوست دارد در این فیلم نیز ایفای نقش منفی‌ را بر عهده بگیرد. به نظر می‌رسد که برایان کرانستون، خیلی‌ دوست دارد که نقش منفی‌ در یک فیلم ابر قهرمانی را بازی کند و پس از عدم موفقیت در همکاری با دی‌سی، شاید این بار و با کمپانی مارول، شانس بیشتری داشته باشد. با اینکه وی گفته که دوست دارد نقش یک شخصیت جدید را بازی کند، اما از ضدقهرمان‌های فعلی دنیای مارول، به نظر شما وی برای ایفای کدام نقش مناسب‌تر است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده