نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵

احتمالا کارگردان Straight Outta Compton سکان‌دار Furious 8 خواهد شد

در چند هفته اخیر اخبار ضد و نقیضی در رابطه با کارگردان فیلم خشمگین ۸ (Furious 8) منتشر شده بود اما به نظر می‌رسد این فیلم اکنون کارگردان خود را پیدا کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بنابر گزارش وب‌سایت ورایتی، به احتمال بسیار زیاد فلیکس گَری گِری، کارگاردن فیلم تحسین شده بچه ناف کامپتون (Straight Outta Compton) کارگردانی قسمت هشتم فیلم سریع و خشمگین را بر عهده خواهد گرفت. چندی پیش، وب‌‎سایت هالیوود ریپورتر با انتشار گزارشی اعلام کرده بود که پیدا کردن کارگردان قسمت جدید این مجموعه فیلم‌ها با مشکل مواجه شده است. جیمز وان (کارگردان قسمت هفتم) و جاستین لین (که کارگردانی چند فیلم از این مجموعه را بر عهده داشت) با رد کردن پیشنهاد کارگردانی قسمت هشتم، باعث شده بودند که این شایعات به وجود بیاید. حتی وین دیزل، تهیه کننده و ستاره این مجموعه فیلم‌ها با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که هنوز آنها برای بستن قرارداد با هیچ کارگردانی مذاکره نکرده‌اند.
Vin Diesel Gary GRay ون دیزل در کنار فلیکس گری گری
اما چند روز پیش، وین دیزل با انتشار عکسی‌ از خود در کنار فلیکس گری گری در حساب رسمی فیسبوک خود، به طور ضمنی‌ خبر از پیدا شدن کارگردان فیلم خشمگین ۸ داد. از فیلم‌های گری علاوه بر بچه‌های ناف کامپتون، می‌توان به شهروند مطیع قانون (The Law Abiding Citizenمذاکره کننده (The Negotiator) و جمعه (Friday) اشاره کرد. همچنین وی وظیفه کارگردانی انیمیشن کوتاه Assassin's Creed Syndicate را نیز بر عهده داشت. دیروز نیز در خبری اعلام شده بود که گری گری به احتمال زیاد کارگردانی فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) کمپانی مارول را نیز بر عهده خواهد گرفت. فیلم قبلی‌ مجموعه فیلم‌های سریع و خشمگین که نامش خشمگین ۷ بود، موفق‌ترین فیلم این مجموعه به حساب می‌آید. این فیلم توانست در سر تا سر جهان به فروشی معادل با ۱.۵ میلیارد دلار دست پیدا کند. خشمگین ۸ برای اکران در آوریل ۲۰۱۷ (فروردین / اردیبهشت ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده