// پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

دنیل کریگ از علاقه‌ی خود برای ایفای دوباره نقش جیمز باند می‌گوید

ماه پیش بود که دنیل کریگ طی مصاحبه‌ای اشاره کرد که شاید فیلم سینمایی Spectre که به زودی اکران خواهد شد آخرین باری باشد که او را در نقش جیمز باند مشاهده می‌کنیم، از آن زمان تا به حال بحث‌های زیادی بین سینما دوستان پیش آمده که چه کسی باید بعد از او در نقش این مامور مخفی افسانه‌ای قرار بگیرد. با زومجی همراه شوید.

با تمام این اوصاف دنیل کریگ به تازگی در مصاحبه‌ای با یکی از مجلات بریتانیایی توضیح داد که جدایی او از این مجموعه شاید آنقدری که فکرش را می‌کرد حتمی نباشد. کریگ اشاره کرد که او هنوز برای یک فیلم دیگر قرارداد دارد و این بدان معناست که قطعا به این زودی‌ها با نقش جیمز باند خداحافظی نمی‌کند. این درحالیست که او در مصاحبه‌ی قبلی گفته بود درحال حاضر حتی نمی‌تواند به یک فیلم دیگر هم فکر کند. این ستاره‌ی چهل و هفت ساله‌ی هالیوودی در مصاحبه‌ی جدید خود اعتراف کرد که ایفای نقش جیمز باند از لحاظ فیزیکی بسیار برای یک فرد خطرناک است. او در این باره گفت:

من تقریبا هر بار تا نزدیکی مرگ می‌روم و به مرور زمان این فرایند سخت‌تر هم می‌شود اما خوب زندگی اینگونه است دیگر. من سعی می‌کنم تا جایی که از لحاظ فیزیکی بدنم اجازه دهد به جیمز باند بودن ادامه دهم.

اوایل این هفته شایعاتی در فضای اینترنت منتشر شد مبنی بر اینکه ستاره‌ی سریال تلویزیونی Homeland یعنی دیمین لویس از نظر کمپانی ناشر به عنوان اولین انتخاب برای جایگزینی دنیل کریگ عنوان شده است و حتی با او به صورت غیررسمی نیز مذاکراتی انجام شده است. این درحالیست که پیش از آن بسیاری اعتقاد داشتند ادریس البا ستاره‌ی سریال تلویزیونی The Wire قرار است به عنوان اولین فرد سیاه پوستی که در نقش جیمز باند قرار می‌گیرد انتخاب شود. چیزی که پیرس برازنان، جیمز باند دهه گذشته اعتقادی به آن نداشت. فیلم سینمایی Spectre قرار است در تاریخ پانزدهم آبان ماه سال جاری به صورت رسمی اکران شود و بازیگران دیگری همچون کریستوف والتز، لی سیدو، بن ویشاو، مونیکا بلوچی و رالف فاینز در آن ایفای نقش خواهند کرد. نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده