// چهار شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۰

انیمیشن تلویزیونی The Simpsons به پایان کار خود نزدیک می‌شود

انیمیشن تلویزیونی The Simpsons اخیرا با آغاز فصل بیست و هفتمش تبدیل به طولانی‌ترین سریال طنز تلویزیونی و انیمیشنی در تاریخ تلویزیون آمریکا شد. اما با این حال آل جین یکی از تهیه کنندگان این مجموعه طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که احتمالا روزهای پایانی برای این سری سر رسیده است. با زومجی همراه شوید.
جین در مصاحبه‌ای با وب‌سایت هالیوود ریپورتر توضیحاتی راجع به مسائل پیرامون این مجموعه‌ی فوق محبوب آمریکایی و نظرش راجع به اینکه بعد از اتمام قرارداد بازیگران که درحال حاضر تا پایان فصل بیست و هشتم تمدید شده، چه اتفاقی خواهد افتاد، ارائه داد.
این احتمال وجود دارد که ما دیگر وارد مذاکرات بیشتر برای ادامه سریال تا فصل سی‌ام نشویم. اگر ناگهان تصمیم بگیریم که داستان را با پایان فصل بیست و هشتم تمام کنیم خود من به شخصه اصلا تعجب نمی‌کنم اما با این حال در بهترین حالت می‌توان گفت تا فصل سی‌ام ادامه خواهیم داد ولی خوب می‌دانید که برای این کار باید دوباره قرارداد اکثر صداپیشگان را تمدید کنیم. اگر قرار بر حدس زدن باشد که از نظر من به احتمال خیلی زیاد تا فصل سی‌ام ادامه خواهیم داد اما حدس‌های من پیش از این بارها اشتباه از آب در آمده‌اند. برای مثال وقتی که کار را شروع کردیم خودم فکر می‌کردم پنج فصل کفایت می‌کند.
THE SIMPSONS: SEASON 21 در نقطه‌ای دیگر از مصاحبه جین راجع به شایعات منتشر شده در فضای اینترنت مبنی بر اینکه در پایان فصل جاری شخصیت هومر و مارج از هم جدا خواهند شد نیز واکنش نشان داد. انتشار این شایعات باعث عصبانیت بیش از حد طرفداران شده بود درست همانند شایعات قبل از پخش فصل بیست و ششم که خبر از کشته شدن یکی از شخصیت‌های اصلی و بزرگ سریال می‌داد. او در این باره گفت:
باید اعتراف کنم که با دیدن واکنش طرفداران کمی وحشت کردم. شاید تنها چیزی که بشود با آن مقایسه‌اش کرد قضایای فصل قبل باشد. دقیقا هر دو بار من به طور فی البداهه به خط داستانی سریال اشاره کردم که اولی می‌گفت یکی از شخصیت‌های اصلی خواهد مرد و دومی به جدایی هومر و مارج اشاره می‌کرد. من هیچ وقت حرف از طلاق نزدم چرا که اینقدرها هم ناشی نیستم. هر دو بار این قضایا جزو اخبار اصلی سایت‌های مختلف شدند. ما پیش از این قضیه‌ی جدایی را تکذیب کردیم اما با این حال باید بدانید که من قصد ندارم بیش از اندازه جریانات داستان اصلی را لو بدهم و هدفم این است که آن خط مرموز را دنبال کنم. در هر حال خیال‌تان کاملا راحت باشد. این مجموعه در دست کسانی قرار گرفته که از ابتدا تا الان از ایجاد فاجعه‌های جبران ناپذیر جلوگیری کرده‌اند.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده