نویسنده: محسن وزیری
// جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تصاویر شخصیت «پلنگ سیاه‌» سر صحنه فیلمبرداری Captain America: Civil War

استودیوی مارول پیش از این تصاویری مفهومی از ظاهر شخصیت «پلنگ سیاه» در فیلم  Captain America: Civil War منتشر کرده بود. اما حالا به لطف دوربین‌های تیزبین هواداران، تصاویری از سر صحنه فیلمبرداری این فیلم منتشر شده لباس کامل پلنگ سیاه را نشان می‌دهد.

وب‌سایت Coming Soon تصاویری از محل فیلمبرداری سومین فیلم «کاپیتان آمریکا» منتشر کرده است. سکانس مورد نظر در آلمان فیلمبرداری می‌شود و علاوه بر پلنگ سیاه (Black Panther)، می‌توانیم شخصیت باکی بارنز یا همان «سرباز زمستانی» را ببینیم که البته خود بازیگر این شخصیت یعنی سباستین استن در عکس‌ها مشخص نیست چرا که برای این صحنه از بدل او استفاده شده است.

اولین تصاویر رسمی و احتمالاً ویدیو از فیلم  Captain America: Civil War شنبه‌ی هفته‌ی آینده در مراسم D23 دیزنی منتشر می‌شود. دیزنی و مارول در اعلامیه‌ای که در این مراسم خواهند داشت در مورد پروژه‌های سینمایی آینده‌ی خود صحبت خواهند کرد.

برادران روسو، کارگردان‌های قسمت قبلی فیلم کاپیتان آمریکا قسمت سوم را هم کارگردانی می‌کنند. این اولین حضور شخصیت پلنگ سیاه روی پرده‌ی سینما با بازی چادویک بوسمن به شمار می‌رود. داستان «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» رو در رویی دو دوست قدیمی، استیو راجرز (کاپیتان آمریکا) و تونی استارک (مرد آهنی) را روایت می‌کند. این داستان از روی کمیک بوکی به همین نام که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد اقتباس شده است.

با اینکه این فیلم در واقع سومین نسخه‌ی فیلم‌های کاپیتان آمریکا است، اما تمام اعضای گروه «انتقام‌جویان» علاوه بر چندین شخصیت خوب و بد جدید و البته مردعنکبوتی جدید سینما هم در آن حضور خواهند داشت. کریس اوانز، رابرت داونی جونیور،‌ اسکارلت جوهانسون، مارک رافالو، جرمی رنر، پاول راد، الیزابت اولسن، مارتین فریمن و دنیل بروهل از بازیگران این فیلم بزرگ و شلوغ هستند.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده