نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۱

قسمت آخر فیلم «هابیت» در صدر جدول باکس‌آفیس

در جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های هفتگی باکس آفیس، قسمت آخر فیلم The Hobbit: The Battle Of The Five Armies در صدر جدول این هفته قرار گرفته است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

پس از فروش بسیار خوب قسمت آخر هابیت، دو فیلم Night At The Museum: Secret Of The Tomb و Annie در رده‌ی دوم و سوم پرفروش‌ترین فیلم‌ها قرار دارند. روز گذشته قسمت آخر هابیت فروش ۱۶.۵۸ میلیون داشته و روی هم رفته فروش این فیلم را در طول سه روز به ۵۱ میلیون دلار رسانده است. به طور کلی، میانگین فروش این فیلم در سه روز اول ۵۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شد، اما این رقم قسمت سوم هابیت‌ها را به پرفروش‌ترین فیلم سری ارباب حلقه‌ها در سه روز اول تبدیل کرده است. فروش کلی فیلم Night At The Museum: Secret Of The Tomb در این هفته به ۵.۶۳ میلیون دلار رسیده  و برخلاف قسمت قبلی این فیلم که فروش ۱۲.۱ میلیون دلاری داشته، فروش این قسمت ناامید کننده بوده است. Annie به عنوان یک فیلم موزیکال، در چند روز ابتدایی اکران خود فروش ۵.۳ میلیون دلاری داشته و در رده‌ی سوم جدول باکس آفیس قرار گرفته است. فروش  قسمت اول فیلم The Hunger Game: Mockingjay با کاهش ۳۹ درصدی نسبت به هفته‌ی گذشته ۲.۲۸ میلیون دلار بوده و با وجود رقیبان بزرگی چون هابیت و Night At The Museum، این فیلم در این هفته فروش خوبی را تجربه کرده است. برخلاف آن، فیلم Exodus: Gods And Kinds که با کاهش ۷۴ درصدی فروش مواجه شده، در این هفته فروش ۲.۲۸ میلیون دلاری داشته است.

تصویری از فیلم Night At The Museum: Secret Of The Tomb تصویری از فیلم Night At The Museum: Secret Of The Tomb

  همچنین فروش فیلم‌هایی همچون The Golden Compass و The Day The Earth Stood Still با کاهش ۷۰ و ۷۵ درصدی رو به رو شده است. تا این هفته، فروش کلی فیلم Exodus تقریبا ۳۳.۱ میلیون دلار بوده و به نظر فروش کلی این فیلم در انتها به ۷۰ میلیون دلار می‌رسد. فیلم Wild که از اکران آن دو هفته می‌گذرد، تا این هفته فروش ۱.۱۸ میلیونی داشته و تا انتهای هفته به نظر فروش آن به ۳.۵ میلیون دلار خواهد رسید. در قسمت پایین می‌توانید لیست پرفروش‌ترین فیلم‌های این هفته در جدول باکس آفیس را مشاهده کنید: 1- The Hobbit: فروش ۵۲ میلیون دلاری ۲- Night at the Museum:‌فروش ۱۸ میلیون دلاری ۳- Annie: فروش ۱۶ میلیون دلاری ۴- Mockingjay: فروش ۸ میلیون دلاری ۵- Exodus فروش ۷.۹ میلیون دلاری نظر شما در رابطه با جدول پرفروش ترین فیلم‌های این هفته چیست؟ منبع: Boxofficemojo


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده