نویسنده: مرتضی تقوی
// شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۹

کمپانی Lionsgate در جست و جوی رابین هود جدید

کمپانی لایونز گِیت که مشغول ساخت چهارمین فیلم از سری فیلم‌های Robin Hood است، در حال بررسی نامزد‌های موجود برای بازی در نقش اصلی یا همان رابین هود است. با اسامی و تصاویر نامزد‌ها با زومجی همراه باشید.

ساخت چهارمین فیلم از سری رابین هود شروع شده است و مراحل ساخت را طی می‌کند. یکی از مراحلی که کمپانی لایونز گِیت مشغول انجام آن است، مرحله‌ی انتخاب بازیگر است. بر اساس گزارش سایت Deadline، این کمپانی هم اکنون مشغول انتخاب از بین نامزد‌های موجود برای نقش شخصیت نیکوکارِ کماندار یعنی همان رابین هود در فیلم Robin Hood: Origins است. همانطور که از عنوان فیلم مشخص است، این استودیوی فیلم‌سازی مانند فیلم های The Hunger Games و Twilight، قصد دارد تا این سری را در قسمت جدید به ریشه‌ها و آغاز کار این راهزن خوش‌قلبِ ناتینگهام ببرد.

از بازیگرانی به عنوان نامزد بازی در نقش رابین هود نام برده می‌شود:

تارون اِگِرتون (بازیگر فیلم Kingsman: The Secret Service) تارون اِگِرتون (بازیگر فیلم Kingsman: The Secret Service)
جک هاستِن (بازیگر فیلم Boardwalk Empire) جک هاستِن (بازیگر فیلم Boardwalk Empire)
جک رِینور (بازیگر Transformers: Age of Extinction) جک رِینور (بازیگر فیلم Transformers: Age of Extinction)
دیلِن اُبرایِن (بازیگر فیلم The Maze Runner) دیلِن اُبرایِن (بازیگر فیلم The Maze Runner)

عامل اصلی دخیل در انتخاب بازیگر خوش شانس این نقش، زمان‌بندی و برنامه‌ریزی‌های پروژه و هماهنگی بازیگران خواهد بود که می‌توان گفت هاستِن با توجه به ملاقاتی که با اُتو بتِرست،کارگردان فیلم، داشته است، از شانس بیشتری نسبت به نامزد‌های دیگر این نقش برخوردار است.

وظیفه‌ی نوشتن فیلمنامه‌ی این پروژه را نیز جابی هارولد، فیلمنامه‌نویس فیلم شاه آرتور ساخته‌ی گای ریچی، بر عهده داشته است. گزارش سایت Deadline، درباره‌ی Origins می‌نویسد: «یک بازنگری شجاعانه {که در آن} رابین هود از جنگ‌های صلیبی بر می‌گردد و با جنگل شِروود که پر از فساد و پلیدی شده است مواجه می‌شود.»

از آنجایی که این پروژه هنوز مراحل ابتدایی خود را طی می‌کند، تاریخ اکرانی برای آن تعیین نشده است.

منبع: GamesRadar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده