نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

اولین تریلر فیلم Warcraft پاییز امسال پخش خواهد شد

فیلم Warcraft که با اقتباس از بازی این سری در دست تولید قرار دارد، قرار است سال آینده میلادی روی پرده‌های سینما برود. اخیرا اطلاعات جدیدی از نمایش اولین تریلر این فیلم منتشرشده که درادامه شما را دعوت به مشاهده جزئیات می‌کنیم. با زومجی همراه باشید.

علاقه‌مندانی که در نمایشگاه کامیک-کان ۲۰۱۵ حضور یافتند، نمایش جدیدی را از فیلم Warcraft مشاهده کردند. در این نمایش که با صحبت‌های دانکِن جونز، کارگردان این فیلم همراه بوده طرفداران برخی از قسمت‌های هیجان‌انگیز این فیلم موردانتظار را مشاهده کردند.

اما کاربرانی که در کامیک-کان حضور نداشتند و دوست دارند اولین تریلر فیلم Warcraft را مشاهده کنند چه می‌شوند؟ براساس صحبت‌هایی کارگدان این فیلم، این علاقه‌مندان برای مشاهده این ویدیو باید کمی بیشتر صبر کنند:

امروز تمام اخبار فیلم Warcraft مربوط به نمایشگاه کامیک-کان بود. اولین ویدیو فیلم  Warcraft ماه نوامبر امسال به تمام طرفداران این فیلم نشان داده خواهد شد.

اما با این حال طرفدارانی که در این نمایشگاه حضور نیافتند کاملا دست خالی نماندند. پیش از این در زومجی خواندید که استودیو فیلم‌سازی لِجِندری پیکچرز اقدام به انتشار تصاویر هنری شخصیت‌های فیلم کرد:

Warcraft

فیلم Warcraft در تاریخ ۱۰ ژوئن سال ۲۰۱۶ میلادی (بیست و یکم خرداد ۱۳۹۵) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده